پیچ و تاب آموریم، مصدومیت اورتون و شایعات بیشتر دیاز بارسا – آخرین اخبار لیورپول – لیورپول اف سی

یک به روز رسانی شوک در مورد آینده روبن آموریم منتشر شده است، در حالی که اورتون در آستانه سفر میان هفته لیورپول به گودیسون پارک، نگران مصدومیت است.

آموریم به لیورپول “بعید”

روبن آموریم، سرمربی اسپورتینگ لیسبون، گزارش های مرتبط با لیورپول را رد کرد (جان والتون/ PA)

آموریم، مدیر باشگاه اسپورتینگ، پس از تصمیم ژابی آلونسو برای ماندن در بایر لورکوزن، به عنوان گزینه مورد علاقه برای جانشینی یورگن کلوپ در تابستان امسال برجسته شده است.

با این حال، اکنون یک تغییر قابل توجه وجود دارد، با دیوید اورنشتاین، بازیکن قابل اعتماد از اتلتیک، که ادعا می کند وستهم مذاکراتی را انجام داده است و انتقال به لیورپول اکنون “بعید” تلقی می شود.

در این مرحله، سرمربی بعدی قرمزها چه کسی خواهد بود؟ شانس به ما می گوید که اسلات آرن فاینورد اکنون مورد علاقه است! بهتر است شروع به کندن او کنید.

بخوانید: دزربی؟ اسلات؟ مورینیو؟! – واکنش هواداران به به‌روزرسانی جدید سرمربی لیورپول

4 چیز امروز: مصدومیت اورتون و “شرمنده” هوادار یونایتد

لیورپول، انگلیس - شنبه، 21 اکتبر 2023: نوربرتو برسیکه گومز بتونکال 'بتو' (L) اورتون در جریان بازی لیگ برتر انگلیس بین لیورپول اف سی و اورتون اف سی، دویست و چهل و سومین دربی مرسی ساید، در آنفیلد، ترنت الکساندر-آرنولد لیورپول را به چالش کشید.  لیورپول 2-0 پیروز شد.  (عکس از دیوید راوکلیف/پروپاگاندا)

  • بتو مهاجم اورتون بعد از یک درگیری هولناک با مورگان گیبز وایت، بازیکن ناتینگهام فارست، دربی مرسی ساید یک مشکل مصدومیتی است – ما برای او بهترین ها را آرزو می کنیم زیرا این یک مسابقه وحشتناک بود!
  • یک هوادار “شرمنده” من یونایتد پس از دریافت ممنوعیت برای طعنه های پست هیلزبورو به دیگران هشدار داده است – این افراد چه زمانی یاد خواهند گرفت؟
  • جردن هندرسون در مرکز آموزشی AXA لیورپول مشاهده شد – یک دلیل کلیدی برای این وجود دارد و این به این دلیل نیست که ما دوباره او را به خدمت گرفتیم!
  • “جراحت” ویرجیل ون دایک پس از یک برخورد ناخوشایند در آتالانتا پاکسازی شد – این کار خوبی است که ما از نزدیک متوجه موضوع نشدیم، به نظر بد می رسد!

آخرین اخبار باشگاه لیورپول

لندن، انگلیس - یکشنبه، 21 آوریل 2024: لوئیس دیاز بازیکن لیورپول پس از از دست دادن فرصتی در جریان بازی لیگ برتر اتحادیه فوتبال انگلیس بین فولام اف سی و لیورپول اف سی در کریون کوتیج واکنش نشان داد.  (عکس از دیوید راوکلیف/پروپاگاندا)

  • لوئیس دیاز به بارسلونا پیوندی است که از بین نخواهد رفت، زیرا وینگر دوست دارد این انتقال را انجام دهد – بنابراین گزارشی در اسپانیا می گوید – اما آیا آنها واقعاً می توانند او را بپردازند؟ (ورزش)
  • طبق گزارش‌ها، لیورپول نیز پیشاهنگانی فرستاد تا ویکتور گیوکرس مهاجم اسپورتینگ را در آخر هفته تماشا کنند – او دو گل به ثمر رساند تا به 35 گل برای این رقابت‌ها برسد.HITC)
  • لیورپول برای انتقال تابستانی با فرلاند مندی، مدافع چپ رئال مادرید تماس گرفته است – نیوکاسل نیز برای جذب او آماده است.L’Equipe)

چت دیگر از جای دیگر

  • ناتینگهام فارست پس از سه پنالتی تکان دهنده در اورتون، درخواست رسمی از PGMOL برای صدای VAR خواهد کرد – آنها با این کار هواداران زیادی به دست نمی آورند (تلگراف)
  • کول پالمر به احتمال زیاد به دلیل بیماری، سفر سه شنبه چلسی به آرسنال را از دست خواهد داد – توپچی ها در این فصل شانس زیادی دارند! (بی بی سی اسپورت)
  • نیوکاسل می خواهد ریکی جید جونز، بازیکن جوان پیتربورو یونایتد را که مورد توجه لیورپول است، به خدمت بگیرد. مدیر دارن فرگوسن او را “سریع ترین بازیکنی که با او کار کرده ام” نامیده است. (کرونیکل)

ویدیوی روز و مسابقه شب

آ بزرگ دربی مرسی ساید چهارشنبه در انتظار است، و ما با اسطوره های لیورپول، فیل تامپسون و ایان کالاگان در مورد این مناسبت و معنای آن صحبت کردیم:

مسابقه شب است میدلزبرو مقابل لیدز (8 شب به وقت قبل)، در یک بازی حیاتی برای بازدیدکنندگان در پیشنهاد تبلیغاتی خود.

یک برد تیم دنیل فارکه را با یک امتیاز اختلاف نسبت به ایپسویچ و در رده دوم می برد، اما آنها یک بازی بیشتر انجام داده اند.

https://www.thisisanfield.com/2024/04/amorim-twist-everton-injury-more-diaz-barca-rumours-latest-liverpool-fc-news/ منبع: