توضیح گرت بیل و شادی بحث برانگیز از گل

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بعد از اینکه گرت بیل دو بازی رفت و برگشت مقابل پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا و الکلسیکو را به دلیل مصدومیت از دست داد، توانست به موقع به اردوی تیم ملی ولز برسد. مشکلی که انتقادات زیادی را برای او به همراه داشته و حتی مارکا این بازیکن را با انگلی مقایسه کرده است که پول رئال مادرید را می مکد.


سرویس خبر شماره: 1816724 |
05 فروردين 1401 ساعت 15:26 |
1,329 امتیاز خبر|

0نظرات

خوبی در حال حاضر این است که می توانیم امشب از آن لذت ببریم زیرا بازی بعدی در ژوئن است. یک بازی بسیار سخت دیگر مقابل اسکاتلند یا اوکراین و ما برای آن آماده خواهیم بود.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

“این یک بازی عالی بود. ما می دانستیم که بازی چقدر عالی است و باید برای چه چیزی بازی کنیم. این طبیعی است، اما من برای این کشور هر کاری انجام خواهم داد، و در برابر اتریش همه عالی است، ما نصف کار کردیم. زمان.

ستاره ولزی پس از بازی دیشب گفت: “راستش را بخواهید، نیازی به پیام دادن به کسی ندارم. این اتلاف وقت من است. منزجر کننده است و آنها باید از خود خجالت بکشند.” ناراحت نباش، فقط همین.”

گرت بیل ستاره ولز از گل جنجالی خود پس از گلزنی به اتریش ابراز خوشحالی کرد.

گرت بیل بعد از اولین گلش در بازی دیشب مقابل اتریش خوشحالی بحث برانگیزی نشان داد و به نوعی به انتقادات روزنامه های اسپانیایی و به خصوص مارکا پاسخ داد.