نامی جذاب، انتخاب اولیه برای جانشینی روبرتو مانچینی

فابیو کاناوارو مربیگری خود را در چین آغاز کرد اما سپتامبر گذشته قرارداد خود را با گوانگژو فسخ کرد. او اکنون به اروپا بازگشته و چند ماهی است که با اورتون، واتفورد و اتحادیه فوتبال لهستان مذاکره کرده است. اکنون گزارش ها حاکی از آن است که کاناوارو به عنوان گزینه اصلی هدایت تیم ملی ایتالیا مطرح شده است و حتی حدس زده می شود که در صورت تحقق این اتفاق، مارچلو لیپی به عنوان مدیر فنی تیمش حضور یابد.

در گزارشی که گاتزتا دلو اسپورت منتشر کرد، از کارلو آنچلوتی، سرمربی فعلی و باتجربه رئال مادرید به عنوان یکی از گزینه های آتزوری برای مدیریت نام برده شده است، اما در عین حال، این روزنامه شانس کاناوارو را بیشتر از او در نظر گرفته است.



مجله اخبار فوتبال خارجی

قرارداد روبرتو مانچینی با تیم ملی ایتالیا تا سال 2026 اعتبار دارد، اما بعید نیست باخت آتزوری به مقدونیه شمالی و نرسیدن به جام جهانی این مربی را مجبور به کناره گیری از سرمربیگری ایتالیا کند.

از سوی دیگر، گابریل گراوینا، رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا پس از ناکامی این تیم در صعود به جام جهانی، تاکید کرد که قصد برکناری روبرتو مانچینی را نداشته اند و اکنون به نظر می رسد همه چیز در مورد آینده این مربی تنها به آینده بستگی دارد. روی او

با این حال روزنامه گاتزتا دلو اسپورت گزارش می دهد که در صورت استعفای روبرتو مانچینی، کاپیتان سابق تیم ملی ایتالیا که در سال 2006 با این تیم قهرمان جام جهانی شد، آتزوری گزینه اصلی خواهد بود.

به گزارش رسانه های ایتالیایی، فابیو کاناوارو گزینه اصلی فدراسیون فوتبال ایتالیا برای جانشینی روبرتو مانچینی است.


سرویس خبر شماره: 1816727 |
05 فروردين 1401 ساعت 15:42 |
7,046 |

0نظرات