توماس توخل خود را از گروه جدا می کند زیرا بازیکنان منچستریونایتد “دوست دارند” برای او بازی کنند – اخبار نقل و انتقالات من یونایتد


امنیت شغلی اریک تن هاگ قرار است بیشتر مورد بررسی قرار گیرد و تیم های اطراف منچستریونایتد فصل را با قدرت به پایان برسانند.

این شانس واقعی وجود دارد که یونایتد در این فصل کمترین امتیاز خود را در لیگ برتر ثبت کند و از رده هفتم زیر نظر دیوید مویس پیشی بگیرد.

صرف نظر از عوامل کاهش دهنده، این نوع نمایش قطعاً سؤالاتی را در مورد مناسب بودن مدیر ایجاد می کند.

دود از آتش شروع به ایجاد می کند زیرا طبق آخرین تحولات، یک نامزد شروع به جدا کردن خود از گله کرده است.

Football Insider گزارش می دهد که توماس توخل به عنوان نامزد اصلی برای جایگزینی اریک تن هاگ در فصل آینده ظاهر می شود.

این گزارش بیان می‌کند که عوامل زیادی به نفع آلمانی کار می‌کنند که در میان نامزدهایی مانند گراهام پاتر، روبرتو دزربی و غیره در صدر فهرست INEOS قرار دارد.

مهم‌ترین موردی که مطرح می‌شود این ادعاست که بازیکنان یونایتد «دوست دارند برای او بازی کنند» که باعث می‌شود چند چشم در بین هواداران قرار بگیرد.

گزارش‌های مشابهی قبلاً منتشر شده بود، و تن هاگ نیز تا زمانی که مورد علاقه بازیکنان نبود!

علاوه بر این، از دیدگاه INEOS، او یک گزینه جذاب به دو دلیل اصلی ایجاد می کند.

اولاً، تجربه قبلی او در لیگ برتر، جایی که او قبل از سقوط کل باشگاه چلسی را به قهرمانی در لیگ قهرمانان رساند، یک امتیاز بزرگ است.

ثانیاً، تمام شدن قرارداد او در تابستان یک امتیاز بزرگ است زیرا یونایتد در حال حاضر با مسائل مالی دست و پنجه نرم می کند و بازسازی بزرگی در زمین پیش رو دارد.

گرفتن یک مدیر بدون پرداخت هیچ غرامتی یک حرکت زیرکانه خواهد بود زیرا آنها به هر حال باید آخرین سال قرارداد تن هاگ را بپردازند.

همه این عوامل با هم ترکیب می شوند تا توخل را به عنوان کاندیدای برتر تبدیل کند، زیرا ساعت به آینده تن هاگ ادامه می دهد. فرض بر این است که تنها یک پایان قوی فصل و یک قهرمانی در جام حذفی می تواند کار او را نجات دهد.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.

https://thepeoplesperson.com/2024/05/06/thomas-tuchel-separating-himself-from-the-pack-as-manchester-united-players-would-love-to-play-for-him-279801/ منبع: