نویر: باید رئال را در مادرید بکشیم!


سرویس خبر شماره: 2019347
17 مه 1403 در 5:25 ق.ظ.
358

2نقطه نظر

مانوئل نویر می گوید بایرن مونیخ باید در بازی برگشت مقابل رئال مادرید غریزه قاتل داشته باشد.

نویر: باید رئال را در مادرید بکشیم!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، 8 می بایرن مونیخ در دومین مرحله از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف رئال مادرید می رود.

دو تیم در شرایط متفاوتی قرار دارند. رئال مادرید به تازگی قهرمانی خود در لالیگا را قطعی کرده است و در طرف مقابل بایرن مونیخ قهرمانی را به بایرلورکوزن واگذار کرد و پس از 12 سال از کسب عنوان قهرمانی بازماند.

با این حال، هر دو برای یک هدف می جنگند. بایرن می خواهد از یک فصل ناموفق فرار کند و قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود و از طرفی رئال مادرید می خواهد فصل فوق العاده خود را با پانزدهمین دوره لیگ قهرمانان به پایان برساند.

2018667

در بازی رفت در مونیخ که با تساوی 2-2 به پایان رسید، هر دو تیم موقعیت های خود را از دست دادند. باواریایی ها بیشتر از این موقعیت های از دست رفته داشتند، با نتیجه 2-1 به سود بایرن، آنها چند موقعیت خوب گلزنی را از دست دادند و نتوانستند برتری را افزایش دهند و در نهایت گل تساوی را واگذار کردند.

مانوئل نویر در مصاحبه کوتاهی با موندو دپورتیوو مدعی شد که آنها مستحق پیروزی در بازی رفت هستند و اکنون باید در بازی برگشت ظلم بیشتری نشان دهند تا به فینال راه پیدا کنند.

او گفت: “این یک بازی بسیار مهم است. ما تا کنون خوب کار نکرده ایم و فصل ما به لیگ قهرمانان اروپا بستگی دارد. اگر بتوانیم رئال مادرید را شکست دهیم و سپس در ومبلی پیروز شویم، فصل را با همه ناکامی ها به خوبی به پایان خواهیم رساند و برخی از ناامیدی ها را کاهش خواهیم داد. .

می توانستیم بازی رفت را ببریم و حالا با پیروزی برویم، اما چند موقعیت خوب را از دست دادیم. اکنون ما کاملاً قادریم رئال را شکست دهیم و برای این کار فقط باید غریزه قاتل را در مادرید نشان دهیم.»

مجله اخبار فوتبال خارجی