توماس مولر: رویای بازی مقابل گواردیولا را دارم

سبک بازی معمولی که پپ گواردیولا به تیم های تحت مدیریت خود آموزش می دهد، روش خاصی است و شخصاً دوست دارم تجربه بازی در مقابل تیم های گواردیولا را به عنوان حریف داشته باشم. چنین بازی ای هیجان انگیز خواهد بود، اما تا آن زمان ما کاملاً روی بازی بعدی و بازی مقابل ویارئال متمرکز خواهیم بود.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بایرن مونیخ در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف ویارئال می رود و در صورت پیروزی در نیمه نهایی با برنده بازی منچسترسیتی و اتلتیکو مادرید دیدار خواهد کرد. توماس مولر سه سال درخشان را بین سال های 2013 تا 2016 زیر نظر پپ گواردیولا سپری کرد و افتخارات قابل توجهی را با سرمربی اسپانیایی کسب کرد. حالا توماس مولر از شیوه کار سرمربی فعلی منچسترسیتی تمجید کرده و البته مدعی شده است که دوست دارد در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با تیمش روبرو شود.


سرویس خبر شماره: 1817998 |
15 جولای 1401 ساعت 13:07 |
363 |

0نظرات

از سال 2016 رویای بازی مقابل تیمی تحت رهبری پپ گواردیولا را داشتم. البته پپ به عنوان سرمربی سابق بایرن مونیخ تاثیری ماندگار بر سبک بازی ما داشت. این تاثیر به موفقیت و نتایج خوب محدود نمی شود.” توماس مولر. ، بلکه به این دلیل که او در سال های اخیر سبک بازی بایرن مونیخ را شکل داده است.

توماس مولر، ستاره آلمانی بایرن مونیخ، مشتاق دیدار احتمالی با پپ گواردیولا در لیگ قهرمانان اروپا است.