تیته: نیمار به این شرایط استرس زا عادت کرده است


سرویس خبر شماره: 1816601 |
04 فروردين 1401 ساعت 15:49 |
430 امتیاز خبر|

0نظرات

“نگرانی هایی وجود دارد، اما در تیمی که قرار است در رختکن بماند، مشکلاتی وجود دارد. چیزهای خاصی وجود دارد که خارج از زمین و در فضای صمیمی بین ما ظاهر می شود. اگر هر یک از مربیان من وقتی بازیکنی که من به صراحت مشکلاتم را فاش می‌کردم، قطعاً اعتراض کردم. من با بازیکنان تیم ملی برزیل همان طور رفتار می‌کنم که دوست دارم مربیان با من رفتار کنند.

تیته، سرمربی تیم ملی برزیل مدعی شده نگرانی های خود در مورد نیمار را با این بازیکن در میان می گذارد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در روزهای اخیر اخباری مبنی بر حضور نیمار در تمرینات پاری سن ژرمن در شرایط نامساعد و نگران کننده و قطع رابطه ستاره برزیلی با این باشگاه شنیده می شد. البته حالا نیمار برای دیدار تشریفاتی سلسائو و شیلی راهی اردوی تیم ملی برزیل شده و امیدوار است اتفاقات اخیر را موقتا فراموش کند. تیتو در مصاحبه ای تاکید کرد که هر چه باشد در رختکن خواهد ماند و نیمار همیشه در ارتش برزیل حرفه ای رفتار کرده است.

نیمار هر زمان که به تیم ملی دعوت می شود همیشه استعداد و حرفه ای بودن خود را نشان می دهد. واقعیت های باشگاه با شرایط تیم ملی متفاوت است. چند بازیکن در باشگاه خود با مشکل مواجه شدند و آماده حضور در اردوی تیم ملی شدند. نیمار در گذشته به بازی تحت فشار عادت کرده است و ما هیچ فشار اضافی روی بازیکن وارد نمی کنیم. ما آنقدر به نیمار اعتماد داریم که از نیمار به عنوان مهاجم مرکزی در بازی پنجشنبه مقابل شیلی استفاده کنیم. اما اگر او در این موقعیت باشد، نیمار آزادی حرکت کامل در زمین خواهد داشت و فضایی برای نشان دادن خلاقیت و شجاعت خود خواهد داشت.



مجله اخبار فوتبال خارجی