گزارش؛ برای فرار از شرم جهانی در تونل آتش قدم بزنید!

جای خالی امباپه در تیم ملی ایتالیا!
در مقابل، به نظر می رسد آلپ سبک دفاعی غالب باشد. این سبک هدفی دارد که می تواند بسیار تعیین کننده باشد. ایتالیا مشکل بزرگی دارد. این مشکل برای مدت طولانی وجود داشته است. یک گلزن کامل! این نظر گیوم مایار پاچینی است. چیرو ایموبیله، مهاجم لاتزیو، با وجود کسب عنوان برترین گلزن اروپا در سال 2020، اعتماد به نفس کافی برای حل مشکل گلزنی ایتالیا را ندارد. او برخلاف لاتزیو هنگام پوشیدن پیراهن تیم ملی مضطرب به نظر می رسد. او در مرحله مقدماتی فقط دو گل به ثمر رساند. متاسفانه در تیم ملی ایتالیا جای خالی مهاجم شش امتیازی مثل امباپه به شدت احساس می شود. از طرفی فدریکو چیهوزا که احتمالا بهترین بازیکن تیم ملی ایتالیا در یورو بود مدت هاست مصدوم است. این وضعیت نگران کننده است زیرا آتزوری بهترین بازی های خود را در یورو انجام داد که مبتنی بر فوتبال هجومی و دسته جمعی بود.



مجله اخبار فوتبال خارجی

کدوم یا هیچکدوم؟!
اگر پرتغال صعود نکند عواقب زیادی برای این کشور خواهد داشت. حتی زیان اقتصادی زیادی برای سلسائو خواهیم دید چون مثلاً برای قهرمانی در یورو 700 میلیون یورو به جیب زدند. با توجه به همه شرایط، پرتغال حتی اگر چهره های مطرح زیادی نداشته باشد، قطعاً مقابل ترکیه پیروز می شود. پاهپه از کووید 19 رنج می برد، دیاز مصدوم است، کونسلو محروم است. این سه غایب بزرگ تیم در خط دفاعی هستند. سانچز در خط هافبک نیز غایب تیم ملی کشورش محسوب می شود. به همه اینها باید لوپز، سمدو و روبرن نوز را اضافه کنیم. این شرایط سالسائو را با تیم ملی متفاوت کرد. در چنین شرایطی، همه نگاه ها به یک ستاره است. رونالدو برای حضور در آخرین جام جهانی احتمالی خود ابتدا باید تیم ملی کشورش را تا پیروزی مقابل ترکیه همراهی کند و سپس در دیدار ایتالیا و مقدونیه از سد پیروزی بگذرد. در مورد اینکه از دو تیم پرتغال و ایتالیا فقط یکی می تواند به جام جهانی صعود کند صحبت کرده ایم اما احتمال دارد هیچ کدام از این دو تیم نتوانند.


سرویس خبر شماره: 1816602 |
04 فروردين 1401 ساعت 15:24 |
54,328 امتیاز خبر|

1نظرات

پرتغال – ایتالیا; کدام یا حتی هیچ کدام؟

فرناندو سانتوس در آستانه آغاز بازی های خیره کننده پلی آف اروپا ابراز امیدواری کرد که تیمش چیزی شاد برای 11 میلیون پرتغالی به ارمغان بیاورد. سلسائو در مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 در خانه مقابل ترکیه دیداری حساس برگزار خواهد کرد. همزمان ایتالیا میزبان مقدونیه شمالی خواهد بود. برنده های دو مسابقه برای تعیین یکی از سه سهمیه باقی مانده اروپا در قطر 2022 به مصاف هم می روند. این شرایط باعث شد تا این دو تیم که جزو 8 تیم برتر جهان هستند از تونل آتش برای رسیدن به جام حذفی عبور کنند. از جهان.

گفت عبدی

در آستانه این جنگ بزرگ، مجله فیگارو به بررسی وضعیت دو تیم از دیدگاه گیوم مایار پاچینی، کارشناس ایتالیایی یورو اسپورت و RTL، مرتبط با نیکلاس ویلاس، کارشناس پرتغالی RMS Sport پرداخته است:

کشور پرتغال؛ کهکشانی که شبیه کهکشان ها نیست
ویلاس پرتغال را یک تیم کهکشانی توصیف کرد و مشخص نیست چرا آنها مانند یک تیم کهکشانی بازی نمی کنند. به گفته وی کیفیت پرتغال در دو سه سال اخیر به شدت افت کرده است و هنوز پیشرفتی حاصل نشده است. پنج بازیکن پرتغالی (رونالدو، سیلوا، فلیکس، فرناندز و دیاز) در بین 30 بازیکن برتر هر دو جایزه بهترین بازیکن جهان بودند. فرناندو سانتوس، سرمربی تیم ملی پرتغال با سبک دفاعی که برای تیمش انتخاب کرده، مورد انتقاد رسانه های کشورش قرار گرفته است. او اولین مربی است که تیم ملی پرتغال را به یورو (2016) رساند. کارشناس RMS و فوتبال اروپا معتقد است که تیم نیاز به بازسازی دارد. پرتغال تیمی است که از جام جهانی 1998 در تورنمنت بزرگی شکست نخورده است و اگر از سد ترکیه نگذرد، به نظر می رسد پایان سانتوس را شاهد باشیم.

با بی عدالتی سیاه حذف شد!
ایتالیا در روز پایانی صعود خود را از دست داد، همانطور که پرتغال سه امتیاز از صربستان فاصله داشت و دو روز باقی مانده بود اما شانس خود را برای صعود به تیم اول از دست داد. سلسائو که در 20 نوامبر توسط ایرلند متوقف شد، در 23 نوامبر در لیسبون 2-1 مقابل صربستان شکست خورد. در دقیقه 90 بازی، الکساندر میتروویچ با ضربه سر پرتغال دروازه را باز کرد. به گفته نیکلاس ویلاس، کارشناس فوتبال اروپا، این گل “قابل پیش بینی” بود. او همچنین اخراج گل رونالدو در آن بازی را ناعادلانه خواند زیرا توپ از روی خط دروازه برای دیدن یکی از بهترین صحنه های سیاه اروپا رفت.

ایتالیا و پرتغال، دو قهرمان اخیر اروپا، برای رسیدن به جام جهانی با چالشی دلهره آور روبرو هستند.

پیام به سلسائو: بدون ضرر!
بازیکنان پرتغالی به صورت فردی توانایی های بالایی دارند، اما از آنها به عنوان تیم به طور کامل استفاده نمی شود. این وضعیت ناپایدار در پرتغال انتقادهای زیادی را برانگیخته است. روزنامه ابولا با انتقاد از چنین شرایطی این تیم را پس از باخت مقابل صربستان “فقیر” خواند. رکورد با عنوان «شرم جهانی» به این موضوع پرداخته است. در پایان بازی مقابل صربستان، تماشاگران پرتغالی حاضر در ورزشگاه پرچم های سفید را برافراشتند. درست مانند سال 2014 که آنها مقابل آلبانی شکست خوردند. در پی این اتفاق بنتو اخراج شد. ابولا تیتر بازی روز پنجشنبه را با “بدون باخت!” به نظر می رسد در ایتالیا به این میزان نارضایتی وجود ندارد و شاهد حمایت بیشتر از تیم ملی این کشور هستیم. بازیکنان و مربیان همچنان شهرت خود را در یورو قهرمانی در بین هواداران فوتبال حفظ می کنند. پاچینی در پرتغال شاهد انتقادات و فشارهای بیشتری بر دو تیم است.

تیتر اخبار ابولا پس از شکست مقابل صربستان؛ مردم فقیر!

اگر جورجینیو مراقب بود!
پاچینی شروع می کند: “اگر جورجینیو یکی از دو پنالتی مقابل سوئیس را در بازی های اول (0-0) و بازی های برگشت (1-1) گل می زد، شاید صعود ایتالیا در همان مرحله گروهی مقدماتی بسته می شد. با بلغارستان نتیجه غیرمنتظره دیگر شاگردان مانچینی بودند که 27 شوت به سمت دروازه زدند که 8 شوت از آنها به سمت دروازه بود، اما بازی درخشان گئورگیف دروازه بان بلغارستان مانع از ضربه او به دروازه شد.-0 در ایرلند شمالی، آنها شانس خود را از دست دادند. مستقیم به جام جهانی رفت و با دو امتیاز کمتر از سوئیس به عنوان تیم دوم گروه، به پلی آف راه یافت.

هوای ایتالیا ابری است. ترس از بیان یک احتمال!
رسیدن به قله یک چیز است و ماندن در آنجا چیز دیگری! درست مثل دانمارک (1992) و یونان (2004) که پس از قهرمانی در یورو از رسیدن به جام جهانی بازماندند. پاچینی معتقد است که تیم ملی ایتالیا کار زیادی برای انجام دادن دارد و هضم این که این تیم به جام جهانی صعود نمی کند بسیار سخت است. این تیم در حال حاضر تحت فشار شدید رسانه ای است و این عملکرد عملکرد آنها را کاملا تحت الشعاع قرار داده است. طبق گفته های بازیکنان و لو رفته، وضعیت داخلی تیم در حال حاضر چندان خوب نیست. بونوچی جو رختکن را متشنج و به دور از خوش بینانه توصیف کرد. ایتالیا برای دومین بار متوالی و برای سومین بار در تاریخ ممکن است جواز حضور در جام جهانی را کسب نکند. این می تواند موقعیت ترسناکی را ایجاد کند که ایتالیایی ها حتی جرات صحبت درباره آن را ندارند، اما بعید است که این اتفاق بیفتد.
منفعلانه به سمت پسرفت با کل ستاره!
پرتغال اگرچه مانند ایتالیا در شرایط ایده آل نیست، اما از ترس صعود نکردن رنج زیادی می برد. ویلاس معتقد است سلسائو شرایط سختی پر از تردید و انتظار را پشت سر می گذارد. تردیدها به دلیل عدم وجود برخی مهره های کلیدی است. این غیرقابل قبول است که تیم بزرگی مانند پرتغال جای خالی غایبانش را پر کند، زیرا ستاره های زیادی از این کشور در فوتبال اروپا حضور دارند. استرس و فشار بازی با ترکیه شبیه بازی با صربستان است. پرتغال در خانه مقابل صربستان شوت های کمتری داشت و توپ در اختیار بود (57-43). در دیدار مقابل ایرلند، پرتغال 10 دقیقه 10 نفره بازی کرد و فونته به عنوان مدافع وارد زمین شد تا تساوی بدون گل را حفظ کند. پرتغال به صورت محافظه کارانه و منفعلانه فوتبال بازی می کند که می تواند منجر به پسرفت تیم شود. ویلاس افزود: به عنوان تماشاگر بازی پرتغال مقابل ایرلند یا آذربایجان، به یاد دارم که با خودم فکر می کردم که پرتغال ستاره های بسیار درخشان و درخشانی دارد که آنها کاملاً از آنها آگاه هستند.