تیر دروازه بازیکن سپاهان را به گریه انداخت!


سرویس خبر شماره: 2020105
20 مه 1403 ساعت 4:25 ق.ظ.
143 امتیاز خبر

0نقطه نظر

زکی پور یکی از بدشانس ترین بازیکنان دیدار مقابل استقلال خوزستان بود.

تیر دروازه بازیکن سپاهان را به گریه انداخت!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، میلاد زکی پور، مدافع چپ تیم فوتبال سپاهان یکی از با انگیزه ترین و همچنین بدشانس ترین بازیکنان دیدار مقابل استقلال خوزستان بود که چندین موقعیت خوب گلزنی از دست رفت اهداف به روش های مختلف

جدی ترین موقعیت زکی پور در پرواز طولانی که در محوطه جریمه در وقت اضافه انجام داد شکل گرفت و ضربه سر او به طرز خطرناکی به سمت دروازه پورحمیدی رفت و به تیر دروازه برخورد کرد تا حسرت این صحنه برای این بازیکن باقی بماند.

زکی پور در حالی که میل شدید هجومی داشت، بازی را پشت سر مدافعان استقلال خوزستان آغاز کرد و در آستانه رویارویی با دروازه بان خوزستانی بود که رضا اسدی که در موقعیت آفساید قرار داشت توپ را تبدیل به گل کرد. در یک گل با ضربه سر و داور مسابقه در این صحنه آن را علامت زده و آن را آفساید اعلام کرد، در حالی که اگر اسدی توپ را آزاد می کرد به احتمال زیاد زکی پور در موقعیتی فوق العاده گل پیروزی سپاهان را به ثمر می رساند.

2012361

در هفته های اخیر که سپاهان امتیاز کامل را در اختیار ندارد داخل محوطه جریمه به جمع بازیکنان اضافه می شود و موقعیت های گلزنی خود را دنبال می کند و این بدشانسی ها در چند بازی اخیر رخ داده و مدافع سپاهان چند موقعیت خوب را از دست داد. .

گل نخوردن زکی پور مقابل استقلال خوزستان مایه تاسف بزرگ این بازیکن است و او می توانست در وقت اضافه سه امتیاز مهم برای تیمش به دست آورد و تاثیرگذار باشد.

مجله اخبار فوتبال داخلی