میلیون ها دلار خسارت – بزرگترین ستاره هایی که شکست خوردند!


سرویس خبر شماره: 2020110
20 اردیبهشت 1403 ساعت 04:39
1.1 هزار |

0نقطه نظر

موفق ترین بازیکنان تاریخ لیگ برتر

بسیاری از ستاره ها نتوانستند با فرم مناسب در لیگ برتر انگلیس به میدان بروند و بدیهی است که سختی های لیگ برتر باعث شد خیلی زود جایگاه ویژه خود را در دنیای فوتبال از دست بدهند.

میلیون ها دلار خسارت - بزرگترین ستاره هایی که شکست خوردند!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، کاسمیرو اولین بازیکن بزرگی نیست که سقوط تند و ناگهانی در لیگ برتر را تجربه می کند. نام‌های بزرگی در لیگ برتر انگلیس بوده‌اند که نتوانسته‌اند انتظارات را برآورده کنند و از سوی دیگر، بسیاری از آنها شخصیت‌هایی بودند که در بدو ورود به لیگ برتر از ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای برخوردار بودند، اما مسیر موفقیت‌شان با موفقیت همراه بود. سقوط عجیب به سقوط می آید!

تراژدی کاسمیرو در این هفته به عنوان مدافع منچستریونایتد به عاملی برای نگاهی به فروپاشی کاخ ژنرال های فوتبال جهان در این لیگ تبدیل شده است.

کاسمیرو:
جیمی کاراگر در توصیف عملکرد ضعیف کازمیرو مقابل کریستال پالاس، به یک ضرب المثل قدیمی متوسل شد: قبل از اینکه فوتبال را ترک کند، فوتبال را متوقف کنید!

کرگر در حالی که با تغییر پست کازمیرو مخالفت نمی کرد، احساس می کرد که با وجود دوران درخشانش در رئال مادرید، در منچستریونایتد به بازیکنی بسیار ضعیف تبدیل شده است.

کرگر همچنین در اسکای گفت: به نیمکت منچستریونایتد مقابل کریستال پالاس نگاه کنید، آنها همه بچه هستند. در چنین شرایطی کاسمیرو به عنوان یک بازیکن باتجربه که در بالاترین سطح فوتبال جهان بازی کرده است باید سطح بالاتری را نشان دهد که ما از او انتظار بیشتری داریم. کاسمیرو نه تنها نتوانست پیشرفت کند، بلکه نشان داد که فاقد قدرت رهبری است. کاسمیرو اگر عاقل باشد فقط سه بازی دیگر در این سطح انجام می دهد و پس از آن در اسرع وقت راهی عربستان یا آمریکا خواهد شد.

1997851

فابینیو:
یکی دیگر از هافبک های دفاعی بزرگ فوتبال در سال های اخیر و قبل از ظهور رودری، رقابت سختی با هموطنش فرناندینیو داشت تا بهترین هافبک لیگ انگلیس شود.

او نقشی کلیدی در قهرمانی عالی موناکو در لیگ 1 در فصل 17-2016 تا نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان داشت و قبل از پیوستن به لیورپول و به دست آوردن هر چیزی که در هارت می‌توانست از هافبک بی‌امان یورگن کلوپ به دست آورد.

فابینیو هنوز 30 ساله نشده بود که دچار افت شدید و ناگهانی شد. عربستان به سرعت در این موضوع پیش قدم شد و لیورپول توانست فابینیو را با قیمت 40 میلیون پوند بفروشد.

1904592

آندری شوچنکو:
قبل از بازگشت ناگوار کریستیانو رونالدو به منچستریونایتد، شوچنکو آخرین برنده توپ طلا بود که انگلیس را برای ادامه حرفه خود انتخاب کرد.

مهاجم زهرآگین آنچلوتی که تاثیر زیادی در میلان داشت و 175 گل در مسیر کسب افتخارات مختلف به ثمر رساند، با 22 گل در 77 بازی چلسی را ترک کرد. او تنها 29 سال سن دارد و به نظر می رسد جایی در جاده لندن گم شده است.

شوا سپس به روسونری و سپس به باشگاه دوران کودکی خود، دیناموکیف بازگشت، اما نتوانست جادوی دوران جوانی خود را بازپس گیرد. او در نهایت پس از پایان یورو خانگی در سال 2012 از فوتبال خداحافظی کرد.

1947148

قلب ارگانیک:
فراموش کردن فرم پر شور دله آلی در زمان پوچتینو و همچنین نام هایی مانند هری کین، سون و اریکسن سخت خواهد بود. 37 گل و 26 پاس گل در سه فصل اول حضور او در تاتنهام آماری است که باید بسیار باتجربه و توانایی خلق آنها را داشته باشید.
افول ستاره انگلیسی از فصل 20-2019 آغاز شد و پس از آن اورتون و بشیکتاش مقصد خوبی برای او نبودند تا شاهد از دست دادن یک استعداد خاص دیگر انگلیسی باشد.

1966960

الکسیس سانچز:
ماجرا از آنجا شروع شد که سانچز پس از اولین جلسه تمرینی خود در منچستر به دنبال راهی برای بازگشت به آرسنال بود.

در روزهای پایانی بازی اش برای آرسنال کیفیت مورد نیاز را نداشت، اما باز هم اتفاقاتی که در منچستریونایتد تجربه کرد باعث شد تا او با سرنوشتی همراه شود که هیچکس برای این چهره شیلیایی تصور نمی کرد. سانچز به اینتر رفت و تنها با یک سفر به مارسی بازگشت، دوباره بازیکن اینتر شد و در این فصل تیم اینزاگی را در راه قهرمانی همراهی کرد اما مشخص است که در ادامه ماجراجویی حرفه ای خود عربستان را ترک خواهد کرد.

1278135

فرناندو تورس:
تورس در اقدامی شوکه کننده با مبلغ هنگفت 50 میلیون پوند، مرسی ساید را به مقصد پایتخت انگلیس ترک کرد.
اما به نظر می رسد ال نینو در این مسیر گم شده است زیرا او برای یک ثانیه کیفیت روزهای لیورپول خود در چلسی را تکرار نکرد. او تنها 25 سال داشت که به طرز عجیبی تبدیل به یک بازیکن کاملاً عادی شد، اما خوشحالیم که پس از ترک آن تیم توانست دوباره لبخند بزند.

1414809

باستین شواین اشتایگر:
فقط باید به نقش شواین اشتایگر در سه گانه فراموش نشدنی بایرن مونیخ در فصل 13-2012 یا عملکرد شجاعانه و بی عیب او در پیروزی نهایی آلمان مقابل آرژانتین در جام جهانی 2014 نگاه کنید تا به کیفیت فوق العاده شواینانی پی ببرید، اما هیچ کس در جلسات تمرینی نمی داند. بین اتفاقی که برایش افتاد و فن خال که هیچ ربطی به عملکرد قدیمی خود نداشت.

2012993

پیر امریک اوبامیانگ:
دوازده ماه پس از جدایی اوزیل، اوبامیانگ با سلب کاپیتانی به همین سرنوشت دچار شد.

اوبامیانگ به عنوان یکی از بهترین گلزنان قرن بیست و یکم فوتبال اروپا، در زمستان 2022 به بارسلونا و ژاوی پیوست و با زدن 13 گل در 23 بازی، امید زیادی به کاتالان ها داد. پیوستن به سرمربی سابقش در چلسی مشوق دیگری بود، اما توخل قبلاً به محض ورودش از لندن اخراج شده بود.

یک گل در 21 بازی در فصل سخت آبی ها عملکرد وحشتناکی داشت و اوبامیانگ خیلی سریع آن تیم را ترک کرد.

او در 34 سالگی روزها و شب های خوشی را در مارسی برای هواداران رقم می زند تا به این تیم کمک کند روزهای بسیار خوب گذشته را تکرار کند.

1836693

مجله اخبار فوتبال خارجی