تیم ملی مقابل پرسپولیس شکست خورد/ قرمزها با تفاضل ۲ یا ۳ گل مس را شکست دادند

دیدار تیم های پرسپولیس و مس رفسنجان از هفته نهم لیگ برتر روز پنجشنبه هفته جاری از ساعت 17 در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

مهاجم اسبق سرخ ها به بازی پرسپولیس مقابل مس رفسنجان اشاره کرد و گفت: 3 امتیاز این بازی برای سرخ پوشان بسیار مهم است و بعد از دو هفته که این تیم یک امتیاز گرفت، می تواند تیم را به شرایط روحی خوبی برگرداند. به نظر من اگر پرسپولیس گل اول را بزند می تواند مقابل مس رفسنجان با اختلاف 2 یا 3 گل پیروز شود تا با انگیزه مضاعف قهرمانی را ادامه دهد.

اعتزیری افزود: پرسپولیس در این فصل مدعی اول قهرمانی است زیرا توانایی و پتانسیل رسیدن به این هدف را دارد. اما کسب یک امتیاز در دو بازی اخیر برای تیم رقیب جالب نیست و باید در این هفته ها امتیاز کسب کنند و از سایر تیم ها پیشی بگیرند. در بازی با تراکتور و سپاهان شاهد بازی خوبی از قرمزها نبودیم و ظاهرا این تیم کمی روحیه خود را از دست داد و گل محمدی باید روی این پرونده کار کند.

وی افزود: در واقع وقفه لیگ به ضرر تیم هایی بود که در بالای جدول قرار داشتند و پرسپولیس هم متضرر شد تا سایر تیم ها از این استراحت استفاده کنند. البته هنوز فرصت هست و مطمئنم شاگردان گل محمدی به شرایط بسیار خوب خود برمی گردند.

سهراب عثیری درباره عملکرد پرسپولیس در هشت هفته لیگ برتر گفت: پرسپولیس عملکرد متفاوتی داشت و از هفته سوم شرایط خوبی داشت و با اقتدار بر حریفان غلبه کرد اما وقفه لیگ برتر به دلیل تمرینات ملی پوشان داشت. تاثیر منفی بر عملکرد شیرهای سرخ داشت و این تیم متحمل ضرر شد.