حمله به امباپه – از وینگر بودن در بارسا متنفر بودم!

تیری آنری گفت: “هیچ کس دوست ندارد در معرض چیزی قرار بگیرد که در آن مهارت ندارد و کیلیان امباپه همان است، همین. اما چیزی بزرگتر در آن وجود دارد، نام اما آیا پاری سن ژرمن به او خواهد داد، مثل باشگاه است. مهمترین چیز است؟ آنها کجا این کار را کردند؟

من در مورد داستان خود صحبت خواهم کرد. من دوست نداشتم به عنوان وینگر در بارسلونا بازی کنم و از آن متنفر بودم، اما مجبور بودم این کار را برای تیم انجام دهم. حتی من نشنیدم که کسی بگوید چقدر کار بزرگی انجام دادی و آماده بودی در سمت چپ برای بازیکنان دیگری بازی کنی که تجربه بین المللی و گل های کمتری از تو داشتند.
در نهایت، فقط یک قانون وجود دارد، اگر مدیر از شما کاری بخواهد، باید آن را به نفع تیم انجام دهید و اینگونه تیم پیروز می شود. اگر تیم ببازد، حداقل این را درک می‌کنم.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

تیری آنری، اسطوره فوتبال فرانسه از رفتار اخیر کیلیان امباپه انتقاد کرد.

حمله به امباپه - از وینگر بودن در بارسا متنفر بودم!


سرویس خبر شماره: 1847839
20 اکتبر 1401 در 06:11 ب.ظ
2.3 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تنها چند ماه از تمدید قرارداد کیلیان امباپه با پاری سن ژرمن می گذرد و همچنان شایعاتی مبنی بر جدایی این بازیکن به گوش می رسد. فقدان بازی به عنوان بازیکن مورد علاقه و روابط ضعیف با ستاره های دیگر، دلیل اصلی نارضایتی کیلیان امباپه از ماندن در پاری سن ژرمن است. اما تیری آنری از رفتار این ستاره جوان انتقاد کرد و تاکید کرد که هر بازیکنی باید تحت دستور مربی اصلی خود باشد.