جارل کوانسا و دو بازیکن کلیدی در صف قراردادهای جدید با لیورپول هستند – لیورپول اف سی

پس از یک فصل موفقیت‌آمیز، جارل کوانسا قرار است با ترنت الکساندر-آرنولد و ویرجیل ون دایک قرارداد جدیدی امضا کند.

با قراردادهای الکساندر-آرنولد و ون دایک که هر دو در سال 2025 منقضی می‌شوند، مدتی است که مشخص شده است که یکی از مدیر ورزشی جدید، ریچارد هیوز، اولین کار این است که آنها را با قراردادهای جدید پیوند دهد.

اکنون، روزنامه نگار فابریزیو رومانو گزارش داده است که قرار است بازیکنان دیگری نیز با جارل کوانساه قرارداد ببندند.

رومانو در مورد X گفت: “قرارداد VVD، ترنت و سایر بازیکنان برتر اولویت خواهد بود، و سپس در مراحل بعدی کوانسا یکی از بازیکنانی است که LFC می‌خواهد با یک قرارداد جدید پاداش دهد.”

قرارداد بلندمدت فعلی کوانسا به عنوان یک بازیکن آکادمی در سال 2023 امضا شد و به این معنی است که او کسری از دستمزد هم تیمی های ارشد خود را دریافت می کند.

منچستر، انگلیس - یکشنبه، 7 آوریل 2024: ژارل کوانسا، بازیکن لیورپول، پس از بازی لیگ برتر اتحادیه فوتبال انگلیس بین باشگاه منچستریونایتد و لیورپول در اولدترافورد، هواداران را تشویق می کند.  این بازی با تساوی 2-2 به پایان رسید.  (عکس از دیوید راوکلیف/تبلیغات)

با این حال، به عنوان یک شروع کننده معمولی، هر قرارداد جدیدی برای این بازیکن 21 ساله که از سن 5 سالگی در این باشگاه بوده، افزایش زیادی خواهد داشت.

با توجه به اینکه جوئل ماتیپ ممکن است تابستان امسال را ترک کند، خبر خوشایندی برای هواداران لیورپول خواهد بود و احتمالاً فقط کوانسا، فن دایک و ابراهیما کوناته را برای فصل آینده ترک خواهد کرد.

اگرچه قرمزها اخیراً با چند مدافع جدید مرتبط شده اند که می توانند برای سرمربی جدید آرن اسلات مناسب باشند.

روز شنبه، لوتشارل گیرترویدا، مدافع او فاینورد، در ورزشگاه لندن حضور داشت تا تساوی 2-2 لیورپول مقابل وستهم را تماشا کند.

در جای دیگر، ویلیان پاچو، هافبک میانی اینتراخت فرانکفورت، گزارش شده است به گفته جیانلوکا دی مارتزیو، روزنامه‌نگار، “علاقه شدید” داشته باشد.

لیورپول، انگلیس - چهارشنبه، 13 دسامبر 2023: ژارل کوانسا، بازیکن لیورپول در جریان یک جلسه تمرینی در مرکز آموزشی AXA قبل از بازی گروه E لیگ اروپا بین رویال یونیون سنت ژیلویز و لیورپول اف سی.  (عکس از جسیکا هورنبی/پروپاگاندا)

حتی اگر ماتیپ در باشگاه بماند، ممکن است به فرم قبل از مصدومیت خود بازگردد و با توجه به مصدومیت کوناته، ممکن است جایی برای یک مدافع دیگر در باشگاه وجود داشته باشد.

از نظر گزینه های دیگر در لیورپول، نات فیلیپس و ریس ویلیامز تا سال 2026 قرارداد دارند، در حالی که آمارا نالو و کارتر پینینگتون بهترین مدافعان زیر 21 سال هستند.

نالو دو بار در این فصل روی نیمکت تیم اصلی نشسته است، اما هر دو بازیکن پیشرفت زیادی در پیش دارند تا زمانی که بتوانند برای تیمی که توانایی قهرمانی در لیگ برتر را دارد شروع کنند.



https://www.thisisanfield.com/2024/04/jarell-quansah-and-2-key-players-are-in-line-for-new-liverpool-contracts/ منبع: