جانشین فرشید سمیعی در استقلال انتخاب شد

با حکم مدیرعامل موقت استقلال به عنوان معاون حقوقی آبی ها انتخاب شد.

جانشین فرشید سمیعی در استقلال انتخاب شد

حالا و پس از 24 ساعت جانشین سمیعی نیز در استقلال انتخاب شده است. در اطلاعیه آبی ها آمده است: طی حکمی از سوی حجت کریمی سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال، آقای احسان حیدری شهباز وکیل مجرب و کارشناس حقوق ورزش به عنوان سرپرست معاونت حقوقی باشگاه استقلال منصوب شد. باشگاه .


سرویس خبر شماره: 1936582
20 مه 1402 ساعت 3:50 بعد از ظهر
23.1 هزار امتیاز خبر|

8نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، روز گذشته بود که با تصمیم حجت کریمی، مدیرعامل موقت استقلال و البته تایید اعضای هیئت مدیره این باشگاه، همکاری با فرشید سمیعی، معاون حقوقی آبی ها پایان یافت و در متن اطلاعیه منتشر شده توسط رسانه های رسمی، درباره زحمات سامی قدردانی شد.

با تحقیقاتی که در خصوص رزومه و سوابق حیدری شهباز انجام شده است، اطلاعات اندکی به دست آمده است و تنها به این اکتفا می کنیم که وی وکیل پایه یک دادگستری و عضویت در کانون وکلای مرکز است. قرار است از این پس معاون حقوقی باشد تا مستقل فعالیت کند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

کریمی که روز پر از خبر را در پی برکناری مدیران باشگاه سپری کرده بود و پس از آرش برهانی، مرتضی موسوی زنوز و محمد سرشتداری نوبت به معاونت حقوقی استقلال رسید، فرشید سمیعی نیز برکنار شد و Les Bleus از زحمات و زحمات این افراد بهره مند شد، قدردانی و تشکر کرد.