سخنان مهم اسفندیارپور درباره آینده گل گهر

مدیرعامل گل گهر در ادامه به سیستم VAR اشاره کرد: قطعا حضور کمک داور ویدیویی و نصب آن در فوتبال ما بخش بزرگی از مشکلات داوری را حل می کند. از طرفی فدراسیون باید برای به روز رسانی داوران و افزایش دانش آنها برنامه ریزی کند تا آنها با آخرین قوانین آشنا شوند. ضمن اینکه شرایط باید به گونه ای باشد که داوران تحت تاثیر جو قرار نگیرند. اسفندیارپور افزود: متاسفانه در زمان های خاص و در بازی های خاص داوران تحت تاثیر نام تیم های بزرگ و شرایط آنها قرار می گیرند و سوت می زنند که این اشتباه است. در این بین تیمی مثل گل گهر و هوادارانش همیشه مظلوم بوده که اصلا خوشایند نیست.

مدیرعامل گلگهر سیرجان بار دیگر تاکید کرد که این باشگاه آمادگی دارد ورزشگاه اختصاصی خود را به سیستم VAR مجهز کند.

سخنان مهم اسفندیارپور درباره آینده گل گهر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، محمد اسفندیارپور مدیرعامل باشگاه گل گهر در مورد نتایج اخیر پوشان سیرجانی و دور شدن این تیم از رتبه چهارم پس از امیر قلانویی و همچنین وضعیت نیمکت این تیم در دو هفته باقی مانده زیر نظر سعید الهویی صحبت کرد. جایگاه فردی مثل امیر قلعه نویی برای مردم ما خاص بوده و هست. سعید الهاوی هم مربی جوان و با انگیزه ای است که برای ما یک سرمایه محسوب می شود و باید این روند را طی کند. وی سپس به صحبت های تغییر سرمربی گل گهر اشاره کرد و گفت: به نظر من این هفته ها صحبت از تغییر سرمربی عادلانه نیست و ما در هر شرایطی از سرمربی خود حمایت می کنیم و این به نفع باشگاه و مردم خواهد بود. توسط سیرجان

وی درباره حواشی ایجاد شده در داوری در هفته های اخیر گفت: کارشناسان داوری قطعا باید در مورد عملکرد داوران نظر دهند. از سوی دیگر، هرگاه با قضاوت‌ها مخالفت می‌کردیم و از آن پیروی می‌کردیم، چیزی ثابت و تغییر نمی‌کرد. اخیرا اگر حرفی بزنیم و حرفی بزنیم باید به کمیته اخلاق برویم و توضیح بدهیم و به همین دلیل جریمه می شویم. فدراسیون باید در این زمینه تصمیم درست و حساب شده ای بگیرد. تیم ها تا جایی که می توانند برای نتیجه گیری هزینه می کنند، اما یک سوت می تواند همه چیز را تغییر دهد. یک داور در بازی ما طبق نظر کارشناسان اشتباهاتی انجام داد که ما اعتراض کردیم و در نهایت دو بازی محروم شد و چیزی تغییر نکرد.

1873542

وی در نهایت درباره برنامه باشگاهی گل گهر برای فصل آینده و فعالیت های این تیم در نقل و انتقالات و حفظ ترکیب تیم گفت: برنامه و خط مشی باشگاه گل گهر همیشه در جهت پیشرفت و رو به جلو است. انشالله پس از پایان فصل و برگزاری جلسات هیئت مدیره در خصوص انتخاب سرمربی فصل آینده تصمیم گیری خواهد شد که بازیکنان فعلی و جذب بازیکنان جدید تصمیم گیری خواهد شد. هواداران نباید نگران این موضوع باشند. قطعا تصمیمی گرفته خواهد شد که به نفع باشگاه و سیرجانی ها باشد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

مدیرعامل گل گهر سیرجان بار دیگر با تاکید بر اینکه این باشگاه توانایی تجهیز ورزشگاه اختصاصی خود به سیستم VAR را دارد، افزود: بارها تمایل خود را برای تجهیز ورزشگاه شهید قاسم سلیمانی به سیستم داور تصویری اعلام کرده ایم و در این زمینه جزو اولین باشگاه ها بودیم. امیدوارم هر چه زودتر این مشکل پیش بیاید تا قسمت زیادی از مشکلات داوری در فوتبال کشورمان حل شود.


سرویس خبر شماره: 1936583
20 مه 1402 @ 15:55
1.4K |

1نقطه نظر

صحبت از تغییر سرمربی این هفته ها درست نیست.