روزنامه نگار 2 بازیکنی را نام برد که ممکن است پاری سن ژرمن بیشتر از اوسیمن بخواهد

جاناتان جانسون، روزنامه‌نگار برجسته باشگاه ناپولی، ویکتور اوسیمن، بازیکن برتر ناپولی در صدر فهرست آرزوهای تابستانی پاری سن ژرمن (PSG) قرار ندارد. او معتقد است که پاریسی ها ممکن است بیشتر به بازیسازان مطرحی مانند برناردو سیلوا از منچسترسیتی و برونو گیمارش از نیوکاسل یونایتد علاقه داشته باشند.

PSG نتوانست انتظارات را در لیگ قهرمانان اروپا برآورده کند

از زمان تصاحب قطر، پاری سن ژرمن از هیچ هزینه ای برای تبدیل شدن به یک تیم قهرمان لیگ قهرمانان اروپا دریغ نکرده است. متأسفانه، “گوش های بزرگ قدیمی” مانند همیشه گریزان مانده است.

این فصل، پاری سن ژرمن فرصت بسیار خوبی برای رسیدن به فینال داشت اما نتوانست در نیمه نهایی بروسیا دورتموند را شکست دهد و در مجموع 2-0 شکست خورد. Les Parisiens برای برنده شدن در نبردهای وسط پارک تلاش می کرد، که باعث آسیب دیدن آنها شد. در مواقعی که این کار را انجام می دادند، کسی نبود که بازی سازی کند، و این کار دورتموند را برای مقابله با پاس های تکراری به کیلیان امباپه و عثمان دمبله در هر دو جناح آسان می کرد.

جاناتان جانسون معتقد است که ویکتور اوسیمن برای برندگان لیگ 1 ضروری نیست

امباپه 25 ساله در پایان فصل به عنوان بازیکن آزاد باشگاه را ترک خواهد کرد و طبق گزارش ها، پی اس جی می خواهد اوسیمن کفش هایش را در پارک دو پرنس پر کند. جانسون، با این حال، فکر نمی‌کند پاریسی‌ها لزوماً به یک مهاجم مرکزی نیاز دارند و او ادعا می‌کند که پاریسی‌ها به یک بازی‌ساز بیشتر نیاز دارند.

جانسون در ستون گزارش روزانه خود برای CaughtOffside گفت:

ویکتور اوسیمن به پاری سن ژرمن داستان دیگری است که در حال حاضر خبرساز شده است، و در حالی که نمی‌دانم او هدف اصلی آنها خواهد بود یا نه، او مطمئناً نامی است که آنها به همراه بنجامین سسکو به آن نگاه کرده‌اند.

با جدایی امباپه، بازیکنان اندکی وجود دارند که پاری سن ژرمن برای تقویت در خط حمله به آنها توجه کرده است، اما من فکر می کنم در همان زمان، همانطور که از پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان این فصل دیدیم، لزوماً یک مهاجم جدید در اولویت نیست. مشکلات اصلی پاری سن ژرمن لزوماً از میانه راه نیست – گونکالو راموس به اندازه کافی فرم نشان داده است (علی رغم اینکه نتوانسته در مقابل بوروسیا دورتموند هدف را پیدا کند) که می تواند مرد شماره 9 پاری سن ژرمن باشد.

او اضافه کرد:

یک مسئله بزرگتر برخی از بازی های ساخت و ساز است. در خط میانی، فکر می‌کنم، و اکثر مردم موافق هستند، احتمالاً یک هافبک دیگر در کنار ویتینیا و وارن زایر امری منطقی است. پیوندهای طولانی مدتی با برناردو سیلوا وجود دارد و من فکر می‌کنم که چنین مشخصاتی می‌تواند جالب باشد، زیرا با وجود اینکه این تیم نسبتاً جوان PSG می‌توانست در این فصل لیگ قهرمانان اروپا بسیار پیشرفت کند، کمی تجربه بیشتر همچنان می‌تواند بسیار مفید باشد. .

بنابراین، در مجموع فکر می‌کنم نام‌هایی مانند برناردو سیلوا و برونو گیمارش، با چنین مشخصاتی، می‌توانند بالاتر از کسی مانند اوسیمن در فهرست PSG قرار بگیرند. سیلوا و گیمارش نیز دو بازیکنی هستند که لیگ فرانسه را کاملاً خوب می شناسند، بنابراین در حالی که من در این لحظه به طور کامل پاری سن ژرمن را از رقابت برای اوسیمن حذف نمی کنم، لزوماً او را نیز در صف اول قرار نمی دهم. . فکر می‌کنم پاری‌سن‌ژرمن احساس خواهد کرد که نیازهای دیگری در پست‌های دیگر بالاتر از پست شماره 9 دارد

سیلوا که قراردادش در ژوئن آینده به پایان می رسد نیز در رادار بارسلونا قرار دارد. در همین حال، گیمارش به منچسترسیتی پیوند خورده است.

https://sportslens.com/news/psg-transfer-news-jonathan-johnson-osimhen-priority/ منبع: