جشن الخلیفی گل ژاوی به رئال! (تصویر)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال” به نقل از آ اس، دوشنبه 8 آبان 1389 روزی تاریخی برای بارسلونا و هوادارانش است. روزی که تیم تحت رهبری پپ گواردیولا موفق شد رئال مادرید با مربیگری ژوزه مورینیو را 5-0 در نیوکمپ شکست دهد. تنها پس از 10 دقیقه بود که ژاوی توانست دروازه ایکر کاسیاس را زیر پای آندرس اینیستا باز کند.

در آن زمان الخلیفی چهره شناخته شده ای در دنیای فوتبال نبود و یک سال بعد بود که پس از انتقال مالکیت پاری سن ژرمن به گروه سرمایه گذاری قطر، رئیس باشگاه شد و حالا هم وجود دارد. تاثیرگذارترین افراد در فوتبال جهان



مجله اخبار فوتبال خارجی

پدرو در دقیقه 18 گل دوم را به ثمر رساند و بارسا به رختکن رفت و نیمه اول را 2-0 برد. در نیمه دوم بارسا سه بار دیگر به گل رسید. داوید ویا دو گل زد و جفرن گل پنجم را به ثمر رساند تا رئال در نیوکمپ را تحقیر کند. مورینیو اولین باری بود که تیمش در یک بازی 5 گل دریافت کرد.


سرویس خبر شماره: 1856707
10 دسامبر 1401 در 2:20 ب.ظ
1.3K |

0نقطه نظر

عکس باورنکردنی از رئیس پاری سن ژرمن

تصویری از دیروز در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود که نکته بسیار جالبی دارد. ناصر الخلیفی، رئیس پی اس جی یکی از تماشاگران ممتاز ال کلاسیکو بود و برتری بارسا را ​​از نزدیک دنبال می کرد. بعد از گل اول بارسا توسط ژاوی، دوربین برای چند ثانیه الخلیفی را در حال جشن گرفتن و شادی با دیگر هواداران بارسا نشان می دهد.

ناصر الخلیفی، رئیس فعلی پاری سن ژرمن، یکی از تماشاگران پیروزی 5-0 بارسا مقابل رئال در نوامبر 2010 بود.

جشن الخلیفی گل ژاوی به رئال!  (تصویر)