سکوت لواندوفسکی در مورد توپ طلای جنجالی شکسته شد. حق من بود!/سال 2021 می توانستم به جای مسی جایزه بگیرم

رابرت لواندوفسکی بین سال‌های 2020 تا 2021 در اوج قدرت خود بود، اما معتبرترین جایزه انفرادی فوتبال جهان را دریافت نکرد. همه‌گیری کووید باعث لغو مراسم اهدای توپ طلای 2020 شد و ملی پوش لهستانی که 55 گل در همه رقابت‌ها به ثمر رساند تا به بایرن کمک کند سه‌گانه در فصل 2019-2020 را به دست آورد، گردن خود را از دست داد. 12 ماه بعد، لیونل مسی که در آن زمان هنوز در بارسلونا بود، هفتمین توپ طلای خود را دریافت کرد و این واقعیت که لواندوفسکی به خاطر دستاوردهایش شناخته نشد، خشم مردم را برانگیخت و انتقادات زیادی را برانگیخت.

در فصل 2021-2020، لواندوفسکی بدون شک یکی از بهترین بازیکنان زمین بود و رکورد گرد مولر برای بیشترین گل در رقابت های بوندسلیگا را شکست و سال بعد او 50 گل در تمام رقابت ها به ثمر رساند.

لواندوفسکی به بیلد گفت: «البته که دوست دارم روزی توپ طلا را دریافت کنم. من از اینکه جایزه را نگرفتم عصبانی و ناراحت نیستم، اما فکر می کنم نوبت من بود که در یکی از این دو سال توپ طلا را ببرم. من بهترین سال های دوران حرفه ای ام را در سال های 2020 و 2021 پشت سر گذاشتم. جایزه 2021 به لیونل مسی رسید. من می دانم که شایعاتی در مورد جایزه 2020 وجود دارد که سال خوبی برای من بود، من در بهترین حالت خود بودم و همه چیز را بردیم. بگذارید اینطور بگویم: حتی اگر چهار سال بعد جایزه 2020 را به من بدهند، ناراحت نمی‌شوم زیرا این افتخار بزرگی برای من خواهد بود.»

لواندوفسکی در سال 2022 بایرن را به مقصد بارسلونا ترک کرد و از آن زمان تاکنون 53 گل در 89 بازی برای این تیم به ثمر رسانده است. غول اسپانیایی در این فصل موفق به کسب عنوان قهرمانی لالیگا نشد، اما مهاجم لهستانی امیدوار است بتواند به همه ثابت کند که هنوز هم ویژگی های فوق العاده ای در زمین دارد.

بیشتر بخوانید: پردرآمدترین بازیکنان اروپا چه کسانی هستند / درآمد این بازیکن سه برابر بقیه است؟

سرویس اخبار فوتبال خارجی