منتقد گل محمدی به حامیانش پیوست!


سرویس خبر شماره: 2019988
19 مه 1403 در 12:45 ب.ظ.
4.9 هزار |

8نقطه نظر

این تیم ثمره تلاش یحیی است.

مرتضی فنونی زاده می گوید حتی اگر پرسپولیس در لیگ برتر قهرمان شود، یک سرمربی بزرگ باید جایگزین اسمار ویره شود.

منتقد گل محمدی به حامیانش پیوست!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در حالی که پرسپولیس در نیم فصل دوم با حضور اسمار ویرا نتایج قابل قبولی کسب کرده و تنها یک امتیاز با صدر جدول فاصله دارد، برخی از پیشکسوتان پرسپولیس از جمله مرتضی فنونی زاده قرمزها را این می دانند. اجرا حاصل تلاش یحیی گل محمدی است. و معتقدند این تیم برای فصل آینده به یک مربی بزرگ نیاز دارد.

فنونی زاده درباره پیروزی پرسپولیس مقابل نساجی گفت: در دهه 60 و اوایل دهه 70 هر بار که آقای پروین می گفت اینجا برای ما قرعه کشی است به قائم شهر می رفتیم. پسرها فوتبال خیلی خوبی بازی می‌کردند، مخصوصاً وقتی که تا ده مرد پایین‌تر بودند. در فوتبال، شما باید هم تهاجمی و هم تدافعی باشید. در بازی با نساجی آقای عثمر 30 درصد و بچه ها 70 درصد نشان دادند که حتی در شرایط خاص هم می توانند نتیجه را حفظ کنند. دیدی که ده نفری گل دوم را زدیم. شاید اگر بیشتر حمله می کردیم بیشتر گل می زدیم اما می شد گل زد.

2017566

وی در ادامه به برکناری سروش اشاره کرد. البته سروش نباید این کار را می کرد. هفته گذشته امید عالیشاه نیز به همین ترتیب برکنار شد. چون آخر فصل است باید از تمام توان خود به نحو احسن استفاده کنیم. البته کسانی که تعویض می شوند دست کمی از بچه های اصلی ندارند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره ادامه مسابقات لیگ گفت: اکنون چهار هفته دیگر باقی مانده است و بچه ها باید با هر بازی مانند یک فینال رفتار کنند. اولین مدعی قهرمانی تیم محبوب و همچنان قهرمان پرسپولیس است. این هفته دیدید که استقلال در لحظات پایانی پرسپولیس را پیش انداخت اما تلاش کردند و بازی را تغییر دادند. این تلاش مضاعف بر جذابیت این لیگ خواهد افزود. به شما قول می دهم یا با اختلاف یک امتیاز مثل پارسال قهرمان می شود یا با تفاضل گل.

فنونی زاده درباره عملکرد اسمار ویرا گفت: این تیم ثمره زحمات آقای گل محمدی و تیمشان است. علاوه بر این، 4-5 بازیکنی که به تیم اضافه شدند، فوق العاده خوب بودند و هستند. عبدالکریم، اورونوف، عیسی و غیره. آمده اند و البته امیدوارم آنها هم از حضور سعید بهره ببرند اما مطمئن باشید این نتیجه تیم یحیی گل محمدی است.

وی با اشاره به عملکرد این تیم گفت: نحوه بازی ما وقتی گل نمی خوریم عالی است، اما به محض اینکه گل می زنیم، عثمر می خواهد تیم دفاعی بازی کند. همانطور که می بینید در برخی بازی ها موفق بودیم اما در اکثر بازی ها موفق نبودیم و همان گل را زدیم. در کل فکر می کنم او باید تا پایان فصل بماند، اما حتی اگر تیم را قهرمان کند، ما به یک مربی بزرگ نیاز داریم.

مجله اخبار فوتبال داخلی