جنجال عجیب درباره مدال اهدایی به علی دایی!


سرویس خبر شماره: 2017628
9 اردیبهشت 1403 ساعت 07:39 |
1.6 هزار |

1نقطه نظر

ورزشکاری قهرمانی ملیکا رسولی را زیر سوال برد

هفته گذشته دیدار علی دایی با ملیکا رسولی و دریافت مدال از او جنجال زیادی به پا کرد.

جنجال عجیب درباره مدال اهدایی به علی دایی!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، انتشار عکس های ملیکا رسولی مدعی عنوان قهرمانی در کاراته در کنار علی دایی با این عنوان که “بانوی ملی پوش مدال خود را به علی دایی تقدیم کرد” حاشیه ساز شد. . برخی از ورزشکاران سابق مدعی شده اند که او در تیم ملی نبوده و نیست و مدال بین المللی ندارد که بخواهد به دایی بدهد. اظهاراتی که رسولی هنوز به آن پاسخی نداده است.

در همین حال مریم رنجبرسری بازیکن سابق تیم ملی تیراندازی با کمان در استوری که در اینستاگرامش منتشر کرد به این فرد حمله کرد.

خبرنگار روزنامه اعتماد به همین بهانه با او تماس گرفت و به او گفت: او چند سال پیش گفته بود قهرمان کاراته است اما فدراسیون کاراته آن را تکذیب کرد. مشخص نیست که او چگونه اسپانسر می شود، اما در بیو اینستاگرام خود می گوید که یک قهرمان تیر و کمان است! همچنین از بچه های کاراته به من پیام دادند و پرسیدند: “آیا می دانید؟” گفتم نه. بچه های کاراته اصلا قبول نمیکنن.

رنجبرسری ادامه داد: از تیم ملی جدا شدم چون نه پول سفر داشتم و نه وسایلی برای رفتن به مسابقات. امثال من زیاد بودند، اما اگر به تیم ملی راه پیدا کرد، احتمالاً راه خودش را داده و به تیم ملی رسیده است!

2015778

بازیکن سابق تیم ملی افزود: او مدالی نداشت که به علی دایی بدهد. برایم عجیب است که با علی دایی آشنا شد و به دیدار یکی از بزرگان ورزش ما رفت. ورزشکاری به بزرگی علی دایی از قبل رزومه طرف مقابل را می بیند و بعد به ملاقات ورزشکار می رود. اما این ورزشکار اصلا مدالی نداشت! شاید مدال استانی بوده اما نه بچه های کاراته و نه بچه های تیراندازی با کمان نمی گویند مدال نگرفته است. من فقط به این موضوع فکر می کنم و ناراحتم چون برای من اسپانسر نبود که قهرمان آسیا شده باشد اما برای ورزشکاران این چنینی دو تا سه اسپانسر پیدا می کنید!

وی در ادامه به هزینه های سنگین تیر و کمان که بسیاری توان پرداخت آن را ندارند و باید خداحافظی کنند، اشاره کرد و افزود: سال 89 یا 90 بود که تیم های پرسپولیس و استقلال در تیراندازی با کمان همدیگر شدند و من به عضویت استقلال درآمدم. رقابت این دو تیم در همه رشته ها جذاب است و در آن سال رقابت تنگاتنگی داشتیم و در نهایت قهرمان شدیم و قرار شد آقای فتح الله زاده مدیرعامل وقت استقلال به ما جایزه بدهد. 5 سکه اما چیزی ندیدیم!

مجله اخبار فوتبال داخلی