پورتو رئیس جدید دارد: قرارداد کونسسائو به حالت تعلیق درآمد!


سرویس خبر شماره: 2017632
9 مه 1403 ساعت 8:07 ق.ظ.
3.5 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

داکاستا شکست خورد

آندره ویلاس بواس به عنوان رئیس پورتو انتخاب شد.

پورتو رئیس جدید دارد: قرارداد کونسسائو به حالت تعلیق درآمد!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، آندره ویلاس بواس در انتخابات باشگاه پورتو پیروز شد. انتخابات این باشگاه پرتغالی روز شنبه برگزار شد و در نهایت برنده آن مشخص شد.

ویلاس بواس، سرمربی سابق پورتو پیش از این درباره حضور در انتخابات ریاست باشگاه پورتو گفته بود: من نمی توانم نسبت به حمایتی که احساس می کنم بی تفاوت بمانم. ارسال درخواست ها تقریبا قطعی است. من فقط می خواهم با حمایت یک تیم قوی و سطح بالا، گام های ایمن، قوی و واضح بردارم، چیزی که پورتو شایسته آن است.

حالا او به حمایتی که می خواست رسید. او 70 درصد آرا را که رقم بسیار بالا و چشمگیری است به دست آورد و رئیس جدید باشگاه شد. این انتصاب به ریاست 42 ساله داکاستا پایان می دهد.

2015785

ویتور بایا سرمربی سابق پورتو پس از اعلام پیروزی ویلاس بواس گفت: اکنون یک دوره انتقال و تغییر است. بیشتر سران باشگاه این را می خواستند، بنابراین باید گفت که این تصمیم درستی است. اکنون باید برای آینده آماده شویم، اما مهمتر از همه، از رئیس سابق این باشگاه تشکر می کنیم. سطحی که او باشگاه را به آن رساند باورنکردنی بود.»

آنچه اکنون جالب است، وضعیت قرارداد سرخیو کونسیکائو است. پینتو دا کوستا، رئیس سابق، قرارداد این مربی را تا سال 2028 تمدید کرده بود، اما با ریاست ویلاس بوآس، این تمدید دیگر اعتبار ندارد و اکنون تصمیم رئیس جدید است.

مجله اخبار فوتبال خارجی