حاج صفی صاحب بلامنازع بازوبند مقدس است


سرویس خبر شماره: 1972057
20 اکتبر 1402 ساعت 4:20 ق.ظ.
209

2نقطه نظر

این کاپیتان تیم ملی و این یکی

با بازگشت کریم انصاری فرد به اردوی تیم ملی حالا تیم ملی دو کاپیتان باتجربه دارد.

حاج صفی صاحب بلامنازع بازوبند مقدس است

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، کریم انصاری مهاجم باتجربه تیم ملی پس از غیبت در دیدارهای تدارکاتی و اردوهای بعد از جام جهانی به تیم ملی بازگشته و برای ایران بازی خواهد کرد.

با حضور انصاری فرد در تیم ملی کاپیتان اول ایران تغییری نمی کند اما این بازیکن به عنوان کاپیتان دوم تیم ملی در اردو حاضر می شود، علیرضا جهانبخش در غیاب کاپیتان دوم تیم ملی بود. از انصاری فرد.

سال ها حضور احسان حاج صفی و تعداد بازی های ملی او (127) او را به باتجربه ترین بازیکن تیم ملی تبدیل کرده است. اگر 30 بازی دیگر برای تیم ملی انجام دهد، رکورد جواد نکونام را می شکند و در راس بیشترین بازی ملی قرار می گیرد. .

1924699

کریم انصاری فرد با 96 بازی داخلی و علیرضا جهانبخش با 71 بازی داخلی دومین و سومین کاپیتان ایرانی در مسابقات اردن خواهند بود که البته مهدی طارمی و سردار آزمون با نزدیک به 70 بازی داخلی جزو بازیکنان هستند.

نکته جالب توجه، رابطه خوب این بازیکنان با سابقه تیم ملی است که در سال های گذشته با یکدیگر رابطه صمیمانه ای را حفظ کرده اند و حضور تجربیات و آمادگی هایی که از آن بهره می برند. ، امید بیشتری به ایران برای درخشش در تورنمنت های پیش رو می دهد. او با هواداران فوتبال روبرو می شود.

مجله اخبار فوتبال داخلی