دوحه شهر خوش شانس کاپیتان استقلال!


سرویس خبر شماره: 1971966
20 اکتبر 1402 ساعت 03:53
297

0نقطه نظر

از انگلیس و ولز گرفته تا احتمالا جام ملت های آسیا

سیدحسین امیدوار است با تیم ملی به قطر برگردد و شانس در خانه او را خواهد زد.

دوحه شهر خوش شانس کاپیتان استقلال!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، کاروان تیم ملی برای حضور در مسابقات چهارجانبه وارد اردن شد تا تیم ملی روز جمعه به مصاف تیم میزبان برود. یکی از بازیکنانی که امیدوار است شانس حضور در این مسابقات را به دست آورد، کاپیتان استقلال است.

سیدحسین حسینی که خاطرات خوبی از فصل قبل ندارد، امسال یکی از ارکان موفقیت تیمش در لیگ بوده و تا اینجای فصل توانسته عملکرد تحسین برانگیزی از خود به جای بگذارد و باید دید که امیر قلعه نویی شانس حضور در دروازه تیم ملی را دارد. می دهد یا حتی سیاست پرسنلی استفاده از خارجی است.

1938958

حسینی تا اینجای فصل با رقیب اصلی خود در تیم ملی همگام بوده و در چهار مسابقه موفق به ثبت کلین شیت و همچنین مهار 2 شوت به سمت دروازه شد و همین عوامل ثابت کرد که کاپیتان استقلال انگیزه های زیادی دارد. تغییر نظر سرمربی تیم ملی

وی که به همراه تیم امید ایران در بازی های آسیایی هانگژو شرکت کرده بود، موفق شد چهار کلین شیت کند اما در نهایت با شکست یک بر صفر مقابل هنگ کنگ، نتوانست با سایر شاگردان عنایتی به مراحل بالاتر صعود کند. .

1938959

هرچند بعید به نظر می رسد قلعه نویی تصمیم به تغییر اهداف تیم ملی بگیرد اما حسینی در هر صورت قصد دارد از آخرین فرصت های خود برای درخشش و شانس حضور در جام ملت های آسیا استفاده کند.

در کنار بازی های چهار نفره اردن، هنوز یک روز فیفا تا شروع جام ملت های آسیا باقی مانده است. با همین روند سیدحسین قطعا جزو مسافران قطر خواهد بود اما او به این راضی نیست و می خواهد در دروازه تیم ملی باشد.

مجله اخبار فوتبال داخلی