حرکت بیرانوند هجومی بود/ استقلال به عنوان نیم فصل در دربی بازی کرد

وی افزود: پرسپولیسی ها استقلال را به خوبی آنالیز کرده بودند و مسیرهای جانبی و عمقی ورودی را بسته بودند و متاسفانه استقلال طوری بازی کرد که مورد علاقه گل محمدی بود.

اکبری در ادامه خاطرنشان کرد: هافبک استقلال در دربی عملکرد ضعیفی داشت و به همین دلیل مهاجمان توپ خوبی دریافت نکردند. در نیمه دوم که ساپینتو سیستم را تغییر داد و مستقیم بازی کرد، هافبک های استقلال نتوانستند کاری از پیش ببرند و خط هافبک را به هافبک های پرسپولیس واگذار کردند.

اکبری در پایان درباره حرکت علیرضا بیرانوند از سنگربان پرسپولیس گفت: دروازه بان تیم ملی هرگز نباید چنین حرکتی می کرد. او دروازه بان تیم ملی است که همیشه رفتار خوبی دارد. واقعا نمی دانم در شرایطی که هواداران استقلال که از باخت تیمشان ناراحت بودند، این تصمیم نوعی توهین به حساب می آید، چرا چنین کاری کرد.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

هافبک سابق آبی پوشان در ادامه خاطرنشان کرد: استقلال در این فصل مشکلات زیادی داشت و ساپینتو با وجود این مشکلات و نبستن خود تیم، در نیم فصل دوم نتایج خوبی کسب کرد و توانست استقلال را به تیمی تبدیل کند اتفاقا فوتبال زیبایی است.

یدالله اکبری در گفت و گو با خبروشی درباره باخت استقلال مقابل پرسپولیس در هفته بیست و هفتم لیگ برتر اظهار داشت: بازیکنان استقلال در این بازی فوتبال همیشگی خود را ارائه نکردند و شباهتی به استقلال در هفته های اخیر نداشت. شاید بهتر باشد بگوییم تیم ساپینتو یک بازی شتابزده و بدون برنامه در نیم فصل ارائه کرد.