یوفا بیشتر از همیشه حریص است: لیگ قهرمانان در آمریکا!

اکنون شایعاتی مبنی بر اینکه ایالات متحده آمریکا برای ایفای نقش مستقیم در لیگ قهرمانان اروپا ابتکار عمل را به دست گرفته است، به گوش می رسد و یوفا نیز به عنوان برگزارکننده این مسابقات با این پیشنهاد موافق است. این ادعاها تا دیروز شایعه محسوب می شد، اما الکساندر چفرین، رئیس یوفا امروز صحت آنها را تایید کرد و گفت که در آینده شاهد برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان اروپا در خاک آمریکا خواهیم بود.

جالب اینجاست که رئیس یوفا تاکید می کند که هدف از این اقدام ایجاد منافع مالی بیشتر برای یوفا نیست، بلکه هدف او و سازمانش گسترش فوتبال در نقاط مختلف جهان و رفع نیازهای هواداران این کشور است. ورزش.

1857106

چفرین گفت: “این امکان وجود دارد که لیگ قهرمانان در آمریکا برگزار شود. ما شروع به صحبت در مورد آن کردیم. اما امسال جام جهانی را داشتیم و سال آینده یورو 2024 را داریم؛ امسال فینال لیگ قهرمانان را در استانبول داریم. سال آینده در لندن و 2025 در مونیخ.بعد از آن باید دید نتیجه مذاکرات چه خواهد شد.این روزها فوتبال در آمریکا بسیار محبوب شده است.آمریکایی ها حاضرند پول زیادی بپردازند و البته پرداخت خواهند کرد. این پول فقط برای میزبانی بهترین مسابقات فوتبال در جهان است. بله، همانطور که طرفداران بسکتبال در اروپا NBA را دنبال می کنند، آنها لیگ قهرمانان را نیز دنبال می کنند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، لیگ قهرمانان اروپا به عنوان بزرگترین رقابت باشگاهی قاره اروپا طرفداران جهانی دارد و میلیون ها نفر در سراسر جهان نبرد قهرمانان خود را در این تورنمنت تماشا می کنند. این شرایط لیگ قهرمانان را به یکی از پردرآمدترین رویدادهای ورزشی جهان تبدیل کرده است.


سرویس خبر شماره: 1923359
05 مه 1402 در 06:49 ب.ظ
1.4K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

یوفا می گوید با ایده میزبانی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا در آمریکا مخالف نیست و در آینده ممکن است شاهد تحقق این ایده باشیم.

یوفا بیشتر از همیشه حریص است: لیگ قهرمانان در آمریکا!

رئیس یوفا در ادامه گفت: آمریکا بازار بسیار مهم و بالقوه ای برای آینده فوتبال است، ما در حال حاضر با اسپانسرها در سراسر جهان قرارداد داریم، اما آمریکایی ها متخصصان بسیار خوبی در فوتبال، بازاریابی هستند و می دانند که چقدر آنها برنده خواهند شد اگر میزبان مسابقات باشند البته به عنوان یوفا هدف ما کسب درآمد نیست، بلکه قصد داریم به رشد و گسترش فوتبال در نقاط مختلف جهان کمک کنیم.

1857107



مجله اخبار فوتبال خارجی