حسینی: از لیموچی بس است!


سرویس خبر شماره: 2019252
17 مه 1403 در 02:24
214

0نقطه نظر

من به جدایی بازیکنانم در پایان هر فصل عادت کرده ام

مجتبی حسینی معتقد است شرایط فعلی رسانه ای در خصوص عملکرد بازیکنان جوان آلومینیوم اراک آنها را تحت فشار قرار خواهد داد.

حسینی: از لیموچی بس است!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم آلومینیوم اراک با توجه به نتایجی که در این فصل مقابل مدعیان لیگ بیست و سوم کسب کرد، یکی از تیم های ویژه لیگ برتر محسوب می شود که باعث شد تا به عملکرد این تیم توجه بیشتری داشته باشند. استعدادهای این تیم به خصوص برای زیر نظر گرفتن مهدی لیموچی و در فاصله 5 هفته تا پایان لیگ برتر، برخی از آنها دست به کار شده اند.

مجتبی حسینی سرمربی آلومینیوم اراک درباره وضعیت بازیکنان تیمش گفت: هر جا که باشم همیشه به سراغ بازیکنان ما می آیند. این برای من چیز جدیدی نیست و مشکلی با آن ندارم. علاوه بر این، بسیار خوشحالم که بازیکنانی که با آنها کار کردیم در حال پیشرفت هستند. او انسان است و طبیعتش پیشرفت است. من خیلی خوشحالم که هر سال و هر فصل تیم ما اینگونه زندگی می کند. عیبی ندارد و انشالله بازیکنان ما در هر کجا که هستند موفق می شوند.

حسینی درباره مهدی لیموچی، ملی پوش تیمش گفت: ما در مورد مهدی زیاد صحبت می کنیم. در تلویزیون هم درباره او صحبت می کنیم. بگذارید بازیکن کارش را انجام دهد و ما به او فشار زیادی وارد می کنیم. او فوتبالیستی است که شخصیت بزرگی دارد و پسر خوبی است. رسید، کار کرد، ماهیت خود را دارد و پیشرفت کرده است، اما این انصاف نیست که همه درباره آن صحبت کنند. این امر تمرکز او را مختل می کند. خدا را شکر هر جا که بودیم، در پایان فصل بازیکنانم منتقل شدند. بچه ها بهتر شده اند و این میزان صحبت کردن فشار مضاعف است.

مجله اخبار فوتبال داخلی