حمله اینستاگرامی داروین نونز به لیورپول (عکس)


سرویس خبر شماره: 2019381
17 اردیبهشت 1403 ساعت 02:01 |
3.7 هزار امتیاز خبر|

3نقطه نظر

داروین نونز تمام پست های خود را با لباس لیورپول در اینستاگرام پاک کرد!

حمله اینستاگرامی داروین نونز به لیورپول (عکس)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شایعات پیرامون مهاجمان لیورپول همچنان ادامه دارد. همین هفته گذشته بود که محمد صلاح در جریان تساوی 2-2 مقابل وستهام با یورگن کلوپ درگیری لفظی پیدا کرد و حالا که خبر آن اتفاق کمی آرام شده، امتیاز جدیدی برای داروین نونز ایجاد شده است.

در دیدار روز یکشنبه مقابل تاتنهام که با پیروزی 4 بر 2 قرمزها همراه بود، مهاجم اروگوئه ای عزیز بازی را از روی نیمکت آغاز کرد و پس از ورود به زمین به جای لوئیز دیاز در دقیقه 75 نتوانست نمایش خوبی از خود به نمایش بگذارد.

همزمان دیووک اوریگی در آنفیلد مورد تشویق قرار گرفت، هواداران لیورپول نام مهاجم سابق خود را فریاد زدند تا او را به یاد گل او به تاتنهام در فینال لیگ قهرمانان 2019 و برای کری با حریف بیاندازند، اما بسیاری از تماشاگران آن را به عملکرد ضعیف نونز نسبت دادند. .

هواداران در فضای مجازی نیز به این موضوع دامن زدند که اوریگی مهاجم بهتری نسبت به نونز در دوران حضورش در لیورپول بود و همین امر باعث شد تا انتقادات بیشتری از این مهاجم جوان مطرح شود.

2018723

حملات لیورپول به نونز که در هفته های اخیر افزایش یافته بود، به جایی رسید که همسر این بازیکن مجبور شد کامنت روی تمام پست های صفحه اینستاگرامش را غیرفعال کند و خود نونز تمام پست های مربوط به لیورپول را از صفحه خود حذف کرد.

تاکنون هیچ یک از منابع نزدیک به باشگاه توضیح بیشتری در مورد این اتفاق نداده اند، اما بدون شک یکی دیگر از حاشیه های سرخ پوشان در روزهای پایانی حضور یورگن کلوپ است.

2011000

مجله اخبار فوتبال خارجی