حسین عبدی: برای انگلیس هم برنامه داریم


سرویس خبر شماره: 1979612
22 نوامبر 1402 در 8:25 ق.ظ.
874

2نقطه نظر

ما فقط برای شرکت به جام جهانی نیامده ایم

حسین عبدی می گوید آنها برای تماشاگر بودن به جام جهانی نیامده اند و تلاش می کنند تا به گروه اول صعود کنند.

حسین عبدی: برای انگلیس هم برنامه داریم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پیروزی سه بر دو تیم ملی نوجوانان ایران مقابل برزیل بی شک یکی از مهم ترین بردهای چند روز اخیر ورزش ایران به حساب می آید. حسین عبدی سرمربی نوجوانان امروز از جاه طلبی تیمش و تلاش آنها برای فرار از گروه انگلیس – برزیل می گوید.

*کار بزرگی کردی و این تیم را شکست دادی، همانطور که برزیل با دو گل تیم ما را شکست داد، در حالی که افراد کمی به آن فکر می کردند!
این بازیکنان لایق بهترین ها هستند و دست از تلاش برنداشتند و به پیروزی ارزشمندی دست یافتند، اما در این میان شادی مردم کشورمان چیز دیگری و با ارزش ترین چیز است. امیدوارم توانسته باشیم کارمان را به خوبی انجام دهیم و قدم اول را درست برداشته باشیم و در شرایط بهتری به بازی ادامه دهیم و جلو برویم.

* در نیمه اول و نیمه دوم چه برنامه ای برای تغییر شرایط و نتیجه و بازگشت به برزیل بزرگ داشتید؟
برنامه ای که داشتیم به جایی برمی گشت که می توانستیم بازی و نتیجه را در نیمه اول حفظ کنیم چون بازی دوستانه کمی داشتیم، علاوه بر این که در نیمه اول نام تیم برزیل تا حدودی بازیکنان ما را به ارمغان آورد. و باعث شد دو گل دریافت کنیم، اما در نیمه دوم. به لطف بحث هایی که با بازیکنانمان داشتیم، آنها توانستند کارشان را به خوبی انجام دهند، البته شاید در جاهای دیگر بازیکنان ما می توانستند کارشان را بهتر انجام دهند و از باخت سه گل به یک پیروزی بزرگ دست پیدا کنند.

* همه مردم از پیروزی تیم ملی نوجوانان کشورمان بسیار خوشحال شدند. در این مورد چه دارید که بگویید؟
من پیروزی را به همه ساکنان کشور عزیزم تبریک می گویم و از همه کسانی که ما را یاری کردند و در این راه سخت یاری نکردند، تشکر ویژه دارم. برزیل تیم خوبی بود اما همانطور که به کار خود و قدرت تیم خود ایمان داشتیم با استعانت از خداوند متعال تمام تلاش خود را کردیم و به این مهم یعنی یک پیروزی بزرگ رسیدیم.

* تیم خوب شما می تواند نوید یک تیم خوب برای فوتبال ما بدهد؟
امیدوارم قدر این بچه ها را بدانیم و آنها را رها نکنیم. من نسلی را برای آینده فوتبال ایران تربیت کرده ام و همیشه گفته ام که این نسل را برای امروز تربیت نکرده ایم بلکه برای آینده تربیت کرده ایم و امیدوارم با افراد بیشتری بتوانند بهترین شرایط را برای فوتبال ایران ایجاد کنند. فوتبال بازیکنانی که ما داشتیم در کلاس خود بهترین بودند، امیدوارم قدر همدیگر را بدانند و قدردانی شوند و این نسل تنها نمانند. این در حالی است که برزیل، ژاپن و سایر تیم ها سخت تلاش می کنند. ما هم می توانیم با تلاش و برنامه ریزی حتی با امکانات کمتر شرایط خوبی برای فوتبال ایران ایجاد کنیم.

* بعد از پیروزی مقابل برزیل چه برنامه ای برای بازی مقابل انگلیس دارید؟
من تیم قدرتمند انگلیسی را آنالیز می کنم. بازیکنان ما نتوانستند تیم اول آسیا باشند، به همین دلیل انگیزه زیادی برای موفقیت در این تورنمنت و اول شدن در گروه ما دارند و خوب می دانند که هر مسابقه برای ما یک فینال است، بنابراین به دلیل پیام های فراوان. که از دوستان رسانه ای مثل شما دریافت کردیم و من از مردم دریافت کردم، بسیار سپاسگزارم و می گویم دست تک تک مردم ایران را می بوسم. بازی با انگلیس یک بازی دیگر برای ماست و قطعا در این دیدار از تمام پتانسیل خود استفاده خواهیم کرد. بازی با برزیل تمام شد اما شادی فوتبال ادامه دارد و امیدوارم با کمک همه بازیکنانمان بهترین بازی را ارائه دهیم و هر نتیجه ای که به دست می آید بازیکنان سالم و سلامت از مسابقه بیرون بیایند. قطعا به دنبال این هستیم که با دست پر از زمین خارج شویم و مقابل انگلیس بازی کنیم.

* آیا واقعاً با وجود انگلیس و برزیل امیدوارید از گروه خود خارج شوید؟
ما از فرصتی که در جام جهانی داریم قدردانی می کنیم به همین دلیل فقط برای شرکت به اینجا نیامده ایم و پس از برداشتن اولین قدم با استحکام به یاری خداوند تمام تلاش خود را می کنیم تا مایه سربلندی مردم باشیم. . و تا آخرین روز مسابقات در جام جهانی شرکت کند.

مجله اخبار فوتبال داخلی