حضور بنزما در ضیافت اتحاد غیر ممکن بود!


سرویس خبر شماره: 2017891
10 اردیبهشت 1403 ساعت 11:06 ق.ظ |
2.5 هزار |

3نقطه نظر

شام قبل از رویارویی با الهلال

حضور بنزما در ضیافت اتحاد غیر ممکن بود!

حضور بنزما در ضیافت اتحاد غیر ممکن بود!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، هیات مدیره باشگاه الاتحاد در اقدامی انگیزشی در آستانه دیدار حساس مقابل الهلال در نیمه نهایی جام پادشاهی ضیافت شامی را برای بازیکنان و کادر فنی این تیم ترتیب داد. .

مدیران این تیم می خواستند قبل از این جدال سرنوشت ساز تیم را به بهترین شکل ممکن آماده کنند و با توجه به نتایج منفی این تیم در دیدارهای اخیر خود به نظر می رسید از نظر روحی به این جشن نیاز داشتند.

انگولو کانته، هافبک فرانسوی این تیم که در هفته های اخیر مصدوم شده بود، از روز شنبه در تمرینات حضور داشت اما در تمرین روز گذشته با این تیم تمرین کرد تا خود را برای دیدار مقابل الهلال آماده نشان دهد.

2016210

کریم بنزما که مدت ها در تمرینات غایب بود، پس از غیبت در دو دیدار مهم مقابل الشباب و الاهلی، حالا رسانه های عربستانی مدعی غیرممکن بودن حضور او در دیدار مقابل الهلال هستند.

مارچلو گایاردو به عنوان سرمربی الاتحاد بخشی از تمرین روز گذشته را برای 5 بازیکن جوان تیم امید عربستانی که به تازگی از مسابقات برگشته بودند، رزرو کرد و با آنها صحبت کرد تا شرایط آنها را برای ادامه فصل جویا شود.

با این حال اتحاد در دیدار حساس این هفته مقابل الهلال کار بسیار سختی خواهد داشت و عدم آمادگی لوئیز فیلیپه در خط دفاع و آنگلوکانتو در خط هافبک شرایط تاکتیکی را تحت تاثیر قرار داده است.

مجله اخبار فوتبال خارجی