حقایق جالب در مورد جدی ترین گزینه مدیریتی منچستریونایتد/رقصیدن در محل کار با گواردیولا

او در کودکی به همان اندازه که به فوتبال علاقه داشت به رقصیدن علاقه داشت و به مدرسه رقص کوتوله ها در هاکسبرگن رفت. اما در نهایت در نوجوانی فوتبال را به رقص ترجیح داد. اما چالش هایی نیز وجود داشت.

جنون

او به تنهایی ثابت کرد که می تواند موفق شود و برای اولین بار در 17 سال، باشگاه را ارتقا داد. انتقال او به آلمان قریب الوقوع بود.

بایرن مونیخ

تنهاخ با معشوق دوران کودکی خود بیانکا که در کودکی عاشق او بود ازدواج کرد. آنها سه فرزند دارند و زندگی آرام و به دور از زرق و برق را انتخاب کرده اند. آنها به جای خرید در فروشگاه های لوکس، دوست دارند طبیعت را کشف کنند. دوچرخه سواری خانوادگی، گلف و پیاده روی در جنگل تنها چند مورد از کارهایی است که می توان برای سهولت در سفر انجام داد.



سرویس اخبار فوتبال خارجی

اخبار فوتبال خارجی –اریک تانهاچ - پپ گواردیولا

برو خونه

اغلب فراموش می شود که او فقط بین سال های 2013 تا 2015 به عنوان مربی تیم دوم بایرن مونیخ هوش تاکتیکی خود را توسعه داد. کار کردن در کنار پپ گواردیولا مطمئناً تحت تأثیر تاکتیک های او بوده است. تانهاخ در سال 2019 گفت: “از گواردیولا چیزهای زیادی یاد گرفتم.” فلسفه او هیجان انگیز است، کاری که در بارسلونا، بایرن و حالا با منچسترسیتی انجام داد، این سبک هجومی و جذاب او را بسیار برنده می کند. این ساختاری است که من سعی کردم در آژاکس ایجاد کنم.”

در سال 2012، حدود 10 سال پس از بازنشستگی از بازی، او اولین نقش مربیگری خود را با Go Ahead Eagles به دست آورد. مارک اورمارس، ستاره سابق آرسنال، زمانی که آنها در دسته دوم بودند، او را به خدمت گرفتند. انتصاب او فقط یک فصل به طول انجامید.

اولین موفقیت

مربی 52 ساله هلندی دوست دارد یک زندگی عادی و اصیل داشته باشد. او قبل از مربیگری در هلند و آلمان به عنوان مدافع میانی در هلند بازی می کرد. اما او در آژاکس نامی برای خود دست و پا کرد و دو قهرمانی اردیویسه هلند، دو جام حذفی هلند و رسیدن به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد.

رقص

در سال 2015، یک سال قبل از پیوستن گواردیولا به منچسترسیتی، تانهاخ اولین پست ارشد خود را در لیگ برتر هلند به دست آورد. او آنچه را که در آلمان آموخته بود در دفتر اوترخت به کار برد تا در طی دو فصل به موفقیت فوری دست یابد. در سال اول به مقام پنجم رسید. اما از سال دوم به لیگ اروپا راه یافت. سپس آژاکس زنگ زد.

مشاغل سطح بالا

تنها شاگرد یوهان کرایف، استاد هلندی، طرفدار ترکیب 3-3-4 است که اسطوره بارسلونا در نیوکمپ بازی کرد. مالکیت فوتبال نیز کلید موفقیت آن است. بازیکن سابق Marnix Colder فاش کرد که بازی تحت هدایت تانهاچ چگونه بود: “پشت هر جلسه تمرینی یک ایده وجود داشت. او هر بازیکنی را بهتر می کند. تاکتیکی، فیزیکی. اریک هیچ چیز را به شانس نگذاشت.” او برای هر حریفی آماده بود. کوچکترین جزئیات.”

مرد خانواده

مارک اورمارس (که مدیر ورزشی آژاکس بود) نقش کلیدی در انتصاب او به عنوان سرمربی در سال 2017 داشت. انتخابی الهام بخش. او دو قهرمانی و دو جام را با این باشگاه به دست آورد، در حالی که ارزش های آژاکس را در هجومی و فوتبال برتر حفظ کرد. آنها در لیگ قهرمانان هم حرف خود را زدند و در سال 2019 زیر نظر تنهاج به نیمه نهایی رسیدند. معروف است که آنها همچنین رئال مادرید را با پیروزی 4-1 در برنابئو شکست دادند.

عاشق کرایف

اریک تانهاچ در حال حاضر محبوب ترین گزینه برای سرمربیگری منچستریونایتد است و در حال مذاکره با مسئولان شیاطین سرخ بوده است. گفته می شود این مذاکرات روز دوشنبه انجام شد و مائوریسیو پوچتینو، جولن لوپتگی و لوئیس انریکه نیز در دستور کار قرار داشتند.

Tanhach اولین بازی رسمی خود را برای Office Twente در سال 1989 انجام داد و سه فصل با آنها بازی کرد. او که یک مدافع حرفه‌ای بود، همچنین در تیم‌های De Graafshop، Walwick و Utrecht بازی کرد. با این حال او هرگز به تیم ملی راه پیدا نکرد. بزرگترین افتخار او به عنوان بازیکن قهرمانی در جام حذفی هلند با آفست توئنته در سال های 2001-2000 بود.

مربی شوید

او چنان جاه طلب بود که حرفه ای شود که خود را به آب و آتش انداخت. مادرش یک بار به او گفت که در هفت سالگی به خانه آمده و از شدت خستگی استفراغ کرده است. معلوم شد که چون سایر تیم ها بازیکن کم داشتند، او داوطلب شد تا سه بازی متوالی انجام دهد. مادرش او را یک فوتبالیست می خواند.

حرفه ای شدن