حقیقی قربانی توسعه تاکتیکی فوتبال هواداری است


سرویس خبر شماره: 2018996
15 مه 1403 ساعت 3:00 بعد از ظهر.
1000 |

1نقطه نظر

ما توپ نداریم، من دارم بازی می کنم

علیرضا حقیقی فصل خوبی را در هوادار سپری می کند و به مهره ای قابل اعتماد مسعود شجاعی تبدیل شده است.

حقیقی قربانی توسعه تاکتیکی فوتبال هواداری است

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، علیرضا حقیقی را خیلی ها پسر پرسپولیس می شناسند، دروازه بان جوانی که با پیراهن قرمز تهران پنالتی علی دایی را مهار کرد تا ورود درخشانی به باشگاه حرفه ای فوتبال ایران داشته باشد.

حقیقی که در دوران کارلوس کی روش در جام جهانی 2014 برزیل دروازه بان تیم ملی بود، حالا در این فصل شاگرد دوست قدیمی خود مسعود شجاعی شده است.

2017945

او در زمان مسعود شجاعی روزهای بهتری را در هوادار دیده است و گلر این روزها از اعتماد سرمربی جوان هوادار برخوردار است. حقیقی که در این فصل شرایط متفاوتی را تجربه می کند و در تمامی دیدارهای لیگ برتر حضور داشته است، در 26 بازی لیگ و حذفی 8 کلین شیت به ثبت رسانده که آمار خوبی برای او محسوب می شود.

حقیقی در دیدار مقابل صنعت نفت به خصوص در نیمه دوم عملکرد خوبی داشت و زیر فشار حملات شاگردان کمالوند برای کسب سه امتیاز ارزشمند دست به کار نشد.

2017948

اما تک گل نفتی ها روی پنالتی طالب ریکانی و حقیقی به ثمر رسید. حقیقی در حالی که به دنبال کمک مناسب برای پاس دادن بود، به دلیل کمبود مدافع توپ را از دست داد و مرتکب خطا شد. جالب اینجاست که حقیقی در این صحنه هم دستورات تاکتیکی مسعود شجاعی را دنبال می کرد. سرمربی جوان هواداران مخالف بازی طولانی و بی هدف دروازه بانانش است و به حقیقی دستور داد از پشت زمین بازی کند که باعث شد علیرضا حقیقی به دلیل ناهماهنگی توپ را از دست بدهد.

با این حال دروازه بان باتجربه هوادار در ادامه این دیدار این گل را جبران کرد و توانست در پیروزی 2-1 تیمش مقابل صنعت نفت آبادان کلیدی موثر باشد. حقیقی این هفته دیداری مهم در انزلی مقابل ملوان خواهد داشت.

2017951

مجله اخبار فوتبال داخلی