توضیح داده شده: آمار بازی لیورپول یورگن کلوپ “کاملا دیوانه” خوانده شد – لیورپول اف سی

یورگن کلوپ در آخرین کنفرانس مطبوعاتی خود به اندازه کافی از سینه خود خارج شد، و این شامل برنامه “کاملاً دیوانه کننده” لیورپول بود که به سخت ترین چرخش ها کمک کرد.

با کاهش فشار و تنها هفته‌ها باقی مانده در آنفیلد، کلوپ احساس راحتی کرد که نظر خود را در هنگام پیش‌بینی دیدار جمعه تاتنهام بیان کند و هیچ‌کس در امان نبود.

تی‌ان‌تی اسپورت بیشترین ضربه را خورد و کلوپ اصرار داشت که مشترک نخواهد بود و برنامه‌ریزی برای شروع ساعت 12:30 بعد از یک بازی چهارشنبه را “جنایت” خواند.

در ادامه، این بازیکن 56 ساله به آمار “کاملاً دیوانه کننده” اعتراف کرد که “می گوید سریع ترین چرخش در کل جهان باشگاه لیورپول است.”

پس این آمار چیست؟ خوب، Opta نموداری از میانگین زمان بین بازی‌های تیم‌های لیگ برتر در تمام رقابت‌ها در این فصل، با لیورپول با تنها ۱۱۶ ساعت در صدر.

من سیتی (121 ساعت) و استون ویلا (123 ساعت) با فاصله کمی عقب تر هستند اما به ترتیب یک و سه بازی کمتر انجام داده اند.

از آنجایی که لیورپول بیشترین بازی را در این لیست انجام داده است، که در آن زمان 53 بازی بود – دو بازی قبل – مطمئناً به یک چرخش سریعتر منجر می شود، اما مطمئناً می توانید ببینید که کلوپ از کجا آمده است.

میانگین 4.8 روز بین بازی‌ها به رقابت در سطح بالا و به طور مداوم در تمام مسابقات برای کل فصل کمک نمی‌کند و برنامه‌ریزی نیز کمکی نمی‌کند.

همانطور که کلوپ گفت: “اینکه آنها جرات می کنند پنجشنبه، یکشنبه، چهارشنبه، شنبه 12.30 را بدهند جرم است. در واقع منتظر بودم که عفو بین الملل نزد آنها برود.

این فقط یک نفر است که آنجا می نشیند و تصمیم می گیرد، و من دوست دارم ملاقات کنم یا بخشی از جلسه باشم که در آن کسی بگوید “لیورپول 12:30” و کل اتاق از خنده منفجر شود، “دوباره!”

از فصل 2017/2018، هیچ تیمی بیش از 37 بازی لیورپول در ساعت 12:30 بعدازظهر شنبه در لیگ برتر بازی نداشته است، و این شامل آخرین بازی در وستهام است – که بعد از بازی چهارشنبه شب انجام شد.

آن بازی مقابل چکش ها می توانست به راحتی به یکشنبه منتقل شود، که اگر آرسنال به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود می کرد، اتفاق می افتاد – که فقط به ناامیدی کلوپ می افزاید.

او در مورد برنامه ریزی گفت: (لیگ برتر) زیاده روی نمی شود، بازیکنان بیش از حد کار می کنند. به همین راحتی شما می توانید در مورد آن صحبت کنید تا زمانی که همه متوجه شوند، اما واضح است که کسی باید به مردم کمک کند.”

با بلندترین صدایی که از تغییر در تابستان حمایت می‌کند، نمی‌دانید که آیا آرن اسلات یا دیگران از جایی که او کار را ترک کرده است، ادامه خواهند داد.



https://www.thisisanfield.com/2024/05/explained-the-liverpool-fixture-stat-jurgen-klopp-called-absolutely-insane/ منبع: