حمله به سپاهان از سنگال! (تصویر)


سرویس خبر شماره: 2019167
16 مه 1403 در 8:36 ق.ظ.
3.5 هزار |

0نقطه نظر

مدافع سنگالی استقلال خوزستان با به ثمر رساندن گل خود را برای دیدار مقابل سپاهان آماده کرد.

حمله به سپاهان از سنگال!  (تصویر)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، استقلال خوزستان در دیدار اخیر خود به تساوی ارزشمند و مهمی در راه بقای لیگ برتر مقابل ملوان انزلی دست یافت. عثمان آندونگ تک گل آبی ها را به ثمر رساند و حالا آنها درگیر نبرد حساسی هستند. فردا مقابل سپاهان

خریدهای خارجی استقلال خوزستان هر هفته کار ویژه ای را انجام می دهند و نقش مهمی در بقای این تیم دارند و با وجود اینکه روز گذشته یک مکان را به رده پانزدهم سقوط کردند، اما مقابل تیم هجومی ملوان انزلی عملکرد بسیار امیدوارکننده ای از خود به نمایش گذاشتند. که با بازی موثر بازیکنان این تیم عثمان آندونگ توجه بیشتری را به خود جلب کرد.

2018358

مدافع 24 ساله سنگالی که پیش از این برای آبی های خوزستان گلزنی کرده بود، در دیدار اخیر آنها مقابل ملوان، با هوشیاری و موقعیت عالی خود در محوطه جریمه حریف، توانست توپ برگشتی را به گل تبدیل کند و نقش کلیدی ایفا کند. در زمان حساسی در مسیر تیمش برای بقا و امید در هفته های آینده.

آندونگ که در اواسط فصل به استقلال خوزستان اضافه شد و جدای از بازی موثر در بخش دفاعی، موفق شد دو گل حساس به ثمر برساند، امیدوار است شانس درخشش مقابل سپاهان را به دست آورد و به امتیازدهی تیمش کمک کند.

مجله اخبار فوتبال داخلی