حمله وحشیانه هاشمی جواهری به عضو هیئت مدیره فدراسیون

* این محصول سوء مدیریت شورای فوتبال استان است
علی اکبر هاشمی جواهری در ابتدای صحبت های خود در واکنش به نتیجه عجیب 11 بر صفر امید وحدت خراسان و قعرنشینی این تیم در جدول رده بندی لیگ برتر گفت: البته کارشناسان باید نظر خود را بدهند و من را به پیشکسوتان فوتبال واگذار کردم. استان، اما به نظر من مشکل فوتبال استان ما اساسی‌تر از این حرف‌ها است، یعنی محصول سوء مدیریت شورای فوتبال استان است که این اتفاقات می‌افتد.»
* این تیم آبروی استان را می آورد
وی سپس با اشاره به واگذاری امتیاز این باشگاه افزود: یعنی باشگاه شهر خودرو به افراد خاصی واگذار شده و مبالغی مبادله شده و تفاهم نامه هایی مبنی بر اینکه خریداران شرایط اولیه را نداشته اند امضا شده است. هنگام امضای قرارداد به ما اطلاع دادند. هر چند از همان لحظات و ساعات اولیه ای که رخ داد سعی کردیم جلسه ای برگزار کنیم و این اتفاقات را مدیریت کنیم، اما دیدیم که متاسفانه اتفاقات رخ داده بسیار عمیق تر از این حرف هاست. تقریباً می توان گفت امید چندانی به این تیم (امید وحدت خراسان) نداریم که به دستاورد خاصی برسد. برای ولایت چیزی جز ننگ نمانده است. بنابراین امیدوارم با تغییر اساسی در شورای فوتبال استان و مدیریت صحیح فوتبال استان از این وضعیت نجات پیدا کند.»

*اصولی لیاقت ریاست هیات فوتبال خراسان را ندارد
هاشمی جواهری سپس در پاسخ به این سوال که آیا به نظر او احسان اصولی به دلیل حضور در هیات رئیسه فدراسیون فوتبال، زمان لازم برای مدیریت خوب را ندارد یا به طور کلی شایسته تصدی این سمت نیست. رهبر استان خراسان. شورای فوتبال نه ورزشکار بود و نه فوتبالیست بود و نه اهل کار، نتیجه اش همین است که می بینید محصول فوتبال استان را ببینید وگرنه خدا را شکر در لیگ برتر والیبال تیم داریم. فوتسال همه آرای هست تو هندبال سبزوار بعد از چهار سال تیم دسته اول داریم تو بسکتبال آویژه صنعت خیلی تیم خوبیه ولی فوتبال اینطوریه منم به آقای تاج نوشتم به همه گفتم می توانم به این برسم که این چیزها را بدیهی بدانم و هر چه می کاریم همان چیزی است که درو می کنیم. بنابراین اتفاقی که متاسفانه در فوتبال استان افتاد محصول آن است. در لیگ برتر بود وقتی همکاری نکردند و به جای همکاری ضعیف شدند، نتیجه این شد.

* اعضای مجمع فدراسیون باید اصول خاصی را اتخاذ کنند
مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی درباره راهکار قانونی تغییر رئیس اداره فوتبال خراسان رضوی افزود: فوتبالیست هایی که در مجمع فدراسیون فوتبال به او رای دادند بیایند و او را استیضاح کنند و از آقای دکتر بپرسند. اوسلی، وضعیت فعلی مدیریت فوتبال را چگونه تحمل کردی؟! برگزاری دو دوره مسابقات مربیگری کلاس A آسیایی که در فوتبال قابل مدیریت نیست. این وضعیتی است که الان می بینیم.

*واقعا نمی دانم قصد مالکان جدید از تیم چیست؟!
وی سپس درباره حضور حسابرسان برای رسیدگی به وضعیت مالی شورای فوتبال استان خراسان گفت: من این موضوع را نخواستم و آنها درخواست کردند، از سازمان بازرسی کل استان درخواست کردند و ما هم درخواست کردیم. شورای فوتبال استان همکاری کند. حالا باید نتایج را بررسی کنیم تا ببینیم چطور بوده است.

* این هم یکی از این اتفاقات، از اتفاقات بازی ایران و لبنان هم هست!
مدیرکل ورزش و جوانان استان سپس در ادامه به اتهامات احسان اصولی از اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال درباره اتفاقات دیدار ایران و لبنان در مقدماتی جام جهانی قطر گفت: من در این مورد یک مثال دارم. کسی که باد می کارد طوفان درو می کند. البته بد مدیریتی هم اکنون نتایج خود را نشان می دهد. بازی ایران و لبنان بد مدیریت شد و اصلا نباید به مشهد می آمد و اگر این اتفاق می افتاد باید مقدمات انجام می شد. این هم یکی از آن اتفاقات است. تیم بانوان کیان هم که در لیگ برتر است. شهر ماشین هم پیام شما هم همینطور است. متأسفانه این اتفاقات در استان در حال رخ دادن است و هر چقدر هم که فریاد بزنیم، کسی به حرف ما گوش نمی دهد».

سوال بعدی مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان در مورد واگذاری باشگاه شهر خودرو به تیمی اختصاصی بود که پاسخگوی شرایط ایجاد شده نیست. وی در پاسخ به این سوال گفت: جلسه ای برگزار کردیم و از مسئولان دادگستری خواستیم بیایند. آنها نماینده دو باشگاه بودند. نماینده آمد. اما متأسفانه وقتی به اندازه پراید پول ندارید اما قصد خرید خودروی چند میلیاردی را دارید، طبیعی است که نتوانید پاسخگو باشید. واقعاً خودم نمی دانم با چه نیتی باشگاه را خریدند و با چه نیتی دنبال تیم می گردند، چون شرایط فنی، شرایط مالی و تجربه تیم داشتن را ندارند، اما وقتی بررسی نمی شود و به اداره کل اطلاع نمی دهند، این اتفاق می افتد. باید با نهادهای نظارتی مشورت شود و تیمی شرایط فنی آنها را بررسی کند. شرایط مدیریت تیم را داشته باشند یا نداشته باشند، الان می بینید که چه اتفاقی افتاده است.

*شرط؟ همه چیز در مورد این تیم است
هاشمی جواهری سپس به این سوال که با نتیجه 11 بر صفر و همچنین بررسی نتایج هفته های گذشته ایجاد شده بود، واکنش نشان داد. متاسفانه از اخباری که داریم همه چیز ممکن است در این تیم بیفتد. وقتی مدیریت نباشد همین اتفاقات می افتد. در هر صورت شما خرید و فروش فوتبال را بهتر از من می دانید.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، 6 بازی از هفته هشتم لیگ برتر در شرایطی پیگیری شد که تیم فوتبال شهر خودرو یا امید وحدت خراسان با نتیجه عجیب 11 بر صفر مغلوب فجرشهید سپاسی شیراز شد. این نتیجه در ادامه نتایج بسیار ضعیف امید وحدت خراسان که این تیم را بدترین تیم تاریخ رقابت های لیگ دسته اول معرفی کرد باعث شد این تیم بدون امتیاز با 43 در انتهای جدول قرار بگیرد. اهداف دریافت کرد و بدون گلزنی.
تیم فوتبال شهر خودرو در سال های اخیر یکی از مدعیان لیگ برتر بود و حتی توانست جواز حضور در لیگ قهرمانان آسیا را نیز کسب کند اما با پایان ماجراهای فرهاد حمیداوی مالک سابق این باشگاه و فروش امتیاز باشگاه به مدیرانی که نام آن را به امید وحدت خراسان تغییر دادند، وضعیت بسیار نگران کننده به نظر می رسد.
به همین بهانه با علی اکبر هاشمی جواهری مدیرعامل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی دقیقی درباره این معضل فوتبال استان گفت و گو کردیم که خواندن صحبت های ایشان برای رفع مشکلات عجیب و غریب باعث خوشحالی می شود. تیم امید وحدت از خراسان. وی در این مصاحبه علت اصلی مشکلات تیم فوتبال امید وحدت خراسان و کل فوتبال استان را سوءمدیریت احسان اصولی، عضو هیئت مدیره فدراسیون می داند که او نیز مدیرعامل هیئت فوتبال خراسان رضوی
این مصاحبه را در ادامه بخوانید.

علی اکبر هاشمی جواهری مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی مدیریت احسان اصولی را عامل اصلی ناکامی های فوتبال در این استان می داند.

حمله وحشیانه هاشمی جواهری به عضو هیئت مدیره فدراسیون

* امیدوارم با تصمیمات درست فوتبال استان را نجات دهیم
آخرین سوال هاشمی جواهری در مورد راهکار وی برای پایان دادن به وضعیت نگران کننده نماینده فوتبال مشهد بود و وی در پایان سخنان خود را با این جمله خاتمه داد که با تشکر از پیگیری وضعیت این تیم، امیدوارم با تصمیمات درست بتوانیم فوتبال استان را نجات دهیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1847672
اکتبر 19, 1401 @ 7:08 ب.ظ
7.2 هزار |

1نقطه نظر

این تیم باعث آبروریزی استان می شود.