تصمیم بحث برانگیز امباپه در نقل و انتقالات زمستانی/ حق رفتن به رئال را ندارید!

امباپه در شروع فصل جدید در فرانسه چهره بدی به خود نشان داد و آشکارا از تاکتیک های کریستوف گوتیه، سرمربی تیم انتقاد کرد و همچنین به نظر می رسید که با نیمار درگیر شده است. نشریه فرانسوی لوپاریزین همچنین ادعا می کند که مشاور لوئیس کامپوس نیز می خواهد باشگاه را ترک کند زیرا او نیز احساس می کند به او خیانت شده است. امباپه به وضوح از سیستم هجومی کریستوف گوتیه ناامید شده است و علناً توضیح داده است که ترجیح می دهد در حمله با سیستم دو نفره بازی کند، همانطور که در کنار اولیویه ژیرو برای تیم ملی انجام می دهد. او هفته گذشته پس از تساوی بدون گل پاری سن ژرمن مقابل رن، گوتیه را به شدت مورد انتقاد قرار داد.

مارکا اکنون مدعی شده است که در صورت جدایی امباپه، پی اس جی هیچ پیشنهادی از رئال نخواهد پذیرفت و لیورپول را به عنوان یکی از تنها گزینه های ممکن می پذیرد. این روزنامه نوشت که رابطه این ستاره فرانسوی و پاری سن ژرمن کاملا سرد شده است. این نشریه این خبر را که اولین بار توسط رادیو مونت کارلو در فرانسه گزارش شده بود، تایید کرد. به گزارش “مارکا”؛ امباپه 23 ساله از مسئولان باشگاه خواسته است تا پاری سن ژرمن را ترک کنند و ظاهراً در حال کار بر روی جدایی خود از این تیم در ژانویه است.

امباپه معتقد است که پاری سن ژرمن به او خیانت کرده است چرا که سران باشگاه فرانسوی قبل از تمدید قراردادش یکسری قول هایی به او دادند که به هیچ یک از جمله قول فروش نیمار عمل نکردند. نشریه فرانسوی “Equip” اخیرا فاش کرد که قرارداد امباپه تا سال 2024 اعتبار دارد نه تا سال 2025. ستاره فرانسوی در تابستان قرارداد جدیدی را با مبلغ 650 هزار پوند در هفته با پاری سن ژرمن امضا کرد، اما این قرارداد چشمگیر نتوانسته گمانه زنی ها در مورد او را متوقف کند. آینده.

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، پیش از این به امباپه که یکی از بهترین بازیکنان جهان محسوب می شود، ابراز علاقه کرده بود، اما مسائل مالی می تواند مانعی برای هر معامله ای با قرمزها باشد. او در سال‌های اخیر به طور مداوم با تیم کلوپ در ارتباط بوده و گفته می‌شود که این بازیکن فرانسوی مشتاق آزمایش خود در لیگ برتر است.

کیلیان امباپه به طرز عجیبی می‌خواهد در ژانویه از پاری سن ژرمن جدا شود، پس از اینکه رابطه‌اش با این باشگاه فرانسوی به طور کامل از بین رفت، اما او اجازه پیوستن به رئال مادرید را نخواهد داشت.

امباپه که از سال 2017 در باشگاه پاری سن ژرمن عضویت دارد، 229 بازی برای پاریسی ها انجام داده و 182 گل و 88 پاس گل به ثمر رسانده است.



سرویس اخبار فوتبال خارجی

نشریه اسپانیایی مارکا گزارش داد که امباپه به پی اس جی گفته است که می خواهد در ماه جولای به دلیل علاقه شدید رئال مادرید به او جدا شود. رئال در تابستان 154 میلیون پوند برای این بازیکن 23 ساله پیشنهاد کرد اما آنها پیشنهاد غول اسپانیایی را برای امضای قرارداد جدید در پاریس رد کردند.

رابطه رئال مادرید و پاری سن ژرمن خوب نیست. فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید و ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه پاری سن ژرمن، مدتی است که رابطه خوبی با یکدیگر ندارند زیرا نظرات متفاوتی در مورد سوپرلیگ اروپا و انتقال ناکام امباپه به این باشگاه دارند. رئال مادرید.