حیرت گری نویل از لحظه “عالی” جادوگر لیورپول مقابل فولام

گری نویل در دقایق ابتدایی پیروزی 3-1 مقابل فولام امروز از لحظه “عالی” یکی از بازیکنان لیورپول شگفت زده شد.

قرمزها از همان لحظه بعدازظهر به حریف خود رسیدند و در دقیقه دوم از حرکتی که توسط ترنت الکساندر-آرنولد از راه دور بسیار عالی آغاز شد، به کرنر رسیدند.

مدافع سابق منچستریونایتد در صحبت های خود در اسکای اسپورت گفت: “پاس برای شروع این حرکت عالی از ترنت الکساندر-آرنولد بود… یک ارسال محو شده و 60 یاردی به لوئیس دیاز، که یک پاس دوست داشتنی را به دیوگو جوتا ایفا می کند.”

بیشتر بخوانید: (ویدئو) پاسخ 8 کلمه ای درخشان کلوپ به خبرنگار نشان می دهد که هواداران لیورپول چقدر دلتنگ او خواهند شد.

بیشتر بخوانید: (ویدئو) ‘برای تهیه شامپاین استفاده می شود!’ – کاراگر و ترنت لحظات طنز پس از پیروزی لیورپول را به اشتراک می گذارند

از زمانی که در اواسط هفته پس از دو ماه مصدومیت به ترکیب اصلی بازگشت، توانایی پاس‌های ترنت در کلاس جهانی، لیورپول را بسیار خطرناک‌تر نشان داده است.

این بازیکن 25 ساله امروز 5 پاس بلند دقیق را در برابر فولام انجام داد – از جمله پاسی که نویل را از دست داد – در میان 56 پاسی که در مجموع یک هم تیمی پیدا کرد (Sofascore)، و تلاش های او در آن روز با یک گل فوق العاده از طرف فولام پاداش گرفت. یک ضربه آزاد برای باز کردن دروازه

Empire of the Kop را در اینستاگرام (empireofthekop@) اینجا دنبال کنید

بازگشت او به میادین نمی‌توانست زمان‌بندی بهتری داشته باشد، زیرا آخر هفته گذشته پس از مصدومیت این بازیکن جوان ایرلند شمالی در شکست مقابل کریستال پالاس، از روی نیمکت آمد تا جایگزین کانر بردلی شود.

اگر ترنت تا پایان فصل همیشه در ترکیب لیورپول حضور داشته باشد، توانایی خارق‌العاده او روی توپ می‌تواند به قرمزها برای کسب دومین عنوان قهرمانی لیگ برتر برای یورگن کلوپ فرصت بدهد.

🚨 EOTK Insider با نیل جونز: شایعات نیکو کواچ، اگر آموریم در اسپورتینگ بماند چه؟ تماس های قرارداد تابستانی، بررسی کریستال پالاس و موارد دیگر!



https://www.empireofthekop.com/2024/04/21/neville-praise-sublime-trent-pass-fulham-liverpool/ منبع: