حسینی بازی استقلال – تراکتور را از دست داد؟



دروازه بان و کاپیتان استقلال در پایان دیدار مقابل آلومینیوم اراک به دلیل دست زدن به یک هوادار زن از سوی کمیته انضباطی به پرداخت 300 میلیون تومان جریمه و 6 ماه محرومیت محکوم شد.

البته دروازه بان استقلال توضیح داد که هدفش محافظت از جیمی جامپ و دوری از تنش بوده است. او پیش از این نیز چندین بار در ورزشگاه آزادی و مقابل تماشاگران آقا استقلال این کار را انجام داده بود و ضمن محافظت از آنها از حراست خواسته بود که اشتباه جیمی جامپ را نادیده بگیرند.

اظهار نظر سید حسین حسینی درباره تصمیم کمیته انضباطی در پایان دیدار مقابل شمس آذر باعث شد تا کمیته انضباطی دوباره این دروازه بان را احضار کند و حالا احتمال محرومیت و غیبت دروازه بان استقلال وجود دارد. بازی با تراکتور

بررسی های ما برای به دست آوردن پاسخ این سوال به این نتیجه رسید که توضیحات دروازه بان استقلال و اشاره به اینکه وی قصد توهین به کمیته انضباطی و دخالت در کار پلیس را نداشته، کمیته انضباطی را به محرومیت این نگهبان کشانده است. و سید حسین جلوی تراکتور داخل دروازه استقلال می ایستد.

البته همه بازیکنان چه از لیگ برتر ایران و چه لیگ های اروپایی از آنها در برابر جیمی جامپس محافظت می کنند و از نیروهای امنیتی می خواهند که بر این خطای تماشاگران غلبه کنند.

بیشتر بخوانید: واکنش کاپیتان استقلال به حضورش در کمیته انضباطی; اگر جای این خانم مردی بود…



سرویس داخلی اخبار فوتبال