خدایی: این برابری حاصل کار جمعی است


سرویس خبر شماره: 1846130
10 اکتبر 1401 در 2:24 ب.ظ
237

0نقطه نظر

در این 2 فصل ما گربه سیاه فولاد بودیم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، میلاد خودی اصل درباره تساوی بدون گل مس کرمان مقابل فولاد به خبرنگار ما گفت: خدا را شکر شرایط خوب بود. در تعطیلات برنامه ریزی کرده بودیم که فولاد را ملاقات کنیم و به هفته های آینده نگاه نمی کنیم و مسابقه به مسابقه می رویم. من فکر می کنم ارزشش را داشت. 2 تیم قابل مقایسه نیستند. فولاد به دنبال قهرمانی در لیگ برتر است و در آسیا حضور دارد اما اگر تک رقمی شویم یا در لیگ بمانیم برای ما خوب است. نقطه نظرات دو باشگاه متفاوت است، اما ما توانستیم شوتزنی کنیم و شرایط را بهتر کنیم.

وی با اشاره به اینکه فصل گذشته فولاد را در جام حذفی ترکیه بردند، ادامه داد: شرایط پارسال متفاوت بود، فولاد مهمان ما بود و کرمان هم شرایط خاص خودش را دارد، فکر می کردند چون یک بازی با یک تیم لیگ انجام داده اند. آنها ما را دست کم گرفته بودند و ما توانستیم برنده شویم و در آن 2 فصل گربه سیاه فولاد بودیم.

عکاس: محمد هریسی



مجله اخبار فوتبال داخلی

وی در مورد تصمیم داور گفت: هشت دقیقه وقت اضافه خوب بود چون دروازه بان ما دو بار مصدوم شد و حتی تعویض شد و اگر بیشتر طول می کشید هیچکس چیزی نمی گفت. از نظر اخلاقی داور خوب بود و به پایین نگاه نمی کرد اما 10 دقیقه آخر را با محبت برای فولاد سوت زد.

خدایی در پایان درباره بازی هفته آینده افزود: بازی هفته آینده با هواداران 100 درصد متفاوت خواهد بود زیرا ما در خانه بازی می کنیم و باید هر روز برای پیروزی و بهبود شرایط خود در هیئت مدیره تمام تلاش خود را انجام دهیم زیرا هر چه جلوتر می روید، کسب امتیاز سخت تر می شود.” خیس می شود. اسکلت تیم هواداران حفظ شده و در شرایط خوبی قرار دارد. امیدوارم با همت بچه ها و امید به خدا پیروز باشیم.

مدافع مس کرمان درباره نحوه تبدیل شدن به یکی از بهترین بازیکنان زمین توضیح داد: شرایط به طور کلی خوب بود و مقداری از کار را داشتم. همه روی کارشان تمرکز کردند تا شرایط خوبی برای خود و هم تیمی هایشان ایجاد کنند، کل تیم خوب بود و تساوی جمعی بود.

مدافع مس کرمان نتیجه تساوی را با توجه به اختلافش با فولاد ارزشمند می داند.

خدایی: این برابری حاصل کار جمعی است