بازگشت دی یانگ؛ ستاره هلندی به اینتر می آید؟

اگر دی یونگ به اینتر سفر نکند، قطعا برای بازی مقابل سلتا در دسترس خواهد بود. موندو نوشت که ژاوی قصد ندارد روی دی یونگ ریسک کند و اگر 100 درصد آماده نباشد، مقابل اینتر بازی نخواهد کرد.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1846136
10 اکتبر 1401 در 2:45 ب.ظ
1K |

0نقطه نظر

شکایت Mondeportivo

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، فرانکی دی یونگ یکی از چهار مصدوم مهم بارسلونا در تعطیلات بازی های داخلی بود. ستاره هلندی در بازی با لهستان از ناحیه پا آسیب دید و به بارسلونا بازگشت.

مصدومیت فرانکی دی یونگ بهبود یافته است و او زودتر از حد انتظار به تمرینات بارسا بازخواهد گشت. دی یونگ می تواند روز سه شنبه مقابل اینتر بازی کند.

بازگشت دی یانگ؛  ستاره هلندی به اینتر می آید؟

در حالی که انتظار می رود او 3 تا 4 هفته از میادین دور باشد، موندودپورتیوو امروز اعلام کرد که هافبک هلندی زودتر از آنچه انتظار می رفت برمی گردد و حتی می تواند ترکیب نهایی را برای بازی مقابل اینتر مشخص کند. انتظار می رود دی یونگ امروز در تمرین بارسا حاضر شود و پس از آخرین تست پزشکی مشخص شود که او می تواند در بازی مقابل اینتر شرکت کند یا خیر، اما در هر صورت بازگشت او به تمرینات بهترین خبر ممکن برای ژاوی خواهد بود. چون ماه آینده بارسا هر سه روز یک بار یک بازی دارد و دی یونگ می تواند کمک بزرگی به آنها کند.