خسرو حیدری: برای برد مردیم!

وی به تشریح شرایط استقلال پرداخت و گفت: بازیکنان در هفته گذشته تمرکز نداشتند. برای استقلال هر بازی فینال است و تیم هایی که مقابل ما قرار می گیرند انگیزه دارند. ما به بازیکنان می گوییم که انگیزه شما باید 10 برابر بیشتر باشد. در این مدت روی نقاط ضعفمان کار کردیم و 6-7 موقعیت داشتیم اما برای برد جان دادیم!

سرمربی استقلال به صحبت درباره کار نکردن برخی بازیکنان واکنش نشان داد و گفت: به همه احترام می گذارم. ما چنین چیزی در تیم نداریم. سیاوش یزدانی چند وقت است که با درد بازی می کند؟ لگنش ترک خورده است. همه بازیکنان به سختی به اینجا آمده اند و هیچ وقت کمتر کاری نمی کنند و تیمشان را نمی فروشند. قبل از بازی به بازیکنان گفتیم که به شما ایمان داریم و می دانیم که تسلیم نخواهید شد. ما متحد بودیم تا در بازی شکست خورده پیروز شویم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

سرمربی استقلال می گوید بازیکنان با جان و دل در این تیم بازی می کنند.

خسرو حیدری: برای برد مردیم!


سرویس خبر شماره: 1864384
22 ژانویه 1401 @ 7:08 ب.ظ
10.1 هزار امتیاز خبر|

7نقطه نظر

کوتاه فروشی در استقلال منطقی نیست

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، خسرو حیدری سرمربی استقلال پس از برد مقابل تراکتورسازی گفت: دو پنالتی صددرصد درست بود، داور باید تصمیم بگیرد. در آن صحنه ای که گلر ظاهر شد، تصمیم درستی گرفت. بار دوم بازیکن ما وارد محوطه جریمه شد و داور متوجه شد. خیلی از بازی ها برای ما پنالتی نگرفتند.

حیدری در ادامه گفت: در بازی قبل ما را غافلگیر کردند و به استقلالی ها فشار زیادی وارد کردند و ضربه خوردیم. تراکتور تیم خوبی است و بازیکنان خوب و مربی خوبی دارد. به بازیکنان گفتم تراکتور را غافلگیر کنند چون ما هم تعجب کردیم.