خسلو: این بازی از رویاهام هم زیباتر بود


سرویس خبر شماره: 2020137
20 مه 1403 ساعت 2:20 ق.ظ.
نمایش 4K |

4نقطه نظر

خوسلو، زننده دو گل رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ، می گوید اتفاقی که چهارشنبه شب در سانتیاگو برنابئو افتاد زیباتر از رویاهایش بود.

خسلو: این بازی از رویاهام هم زیباتر بود

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رئال مادرید در حالی که تا دقایق پایانی دیدار مقابل بایرن مونیخ با یک گل عقب بود، به لطف دبل ژوزلو موفق شد با نتیجه 2-1 پیروز شود و جانشینی را از کارلو آنچلوتی طلا بگیرد و راهی فینال شود. . لیگ قهرمانان اروپا

خوسلو که ابتدا روی ضربه ناقص مانوئل نویر پس از ضربه وینیسیوس جونیور به راحتی دروازه بایرن را باز کرد و سپس پاس آنتونیو رودیگر از سمت چپ را تبدیل به گل کرد، با خبرنگاران درباره اتفاقات این مسابقه صحبت کرد.

2019914

او گفت: «در پایان روز، شما همیشه رویای این را دارید که در لحظه باشید. هدف اول این است که آماده باشم و در این بازی باشم. در مورد هدف دوم، از ابتدا فکر می کردم که رد نمی شود. این رویایی است که در یک شب فوق العاده دیگر در برنابئو خلق شده است. مربی قبل از بازی به ما گفت که این مسابقات با قدرت قلب برنده می شود.

توجه داشته باشید که رئال مادرید در فینال لیگ قهرمانان اروپا در تاریخ 1 ژوئن (12 ژوئن) در ورزشگاه ومبلی لندن به مصاف بروسیا دورتموند خواهد رفت.

مجله اخبار فوتبال خارجی