خطر قراردادهای استقلال/ این اتفاق می تواند ویرانگر باشد!



استقلال همچنان دارد قراردادهای سنگین فصل گذشته را می خورد و بازیکنان این تیم می گویند 50، 60 درصد پول پارسال را نگرفتیم.

امروز واقعیت ها نشان می دهد که دوباره قراردادهای بزرگ امضا خواهد شد. می توان گفت قرارداد بازیکنان سپاهان، تراکتور، پرسپولیس و فولاد بالا نیست اما مشکل اینجاست که در سپاهان هیچکس نشنیده که بازیکنی پولش را نگرفته یا در تراکتور خبری نیست. از اعتصاب بازیکنان و صحبت های آنها علیه مدیریت برای پول. در استقلال و پرسپولیس (که هنوز هم دولت‌های ایالتی آنها را در نظر می‌گیریم) قراردادهای سنگین می‌تواند ویرانگر باشد. همچنین پیش بینی می شود قراردادهای فصل آینده نسبت به فصل جاری بین 20 تا 25 درصد افزایش پیدا کند و به عنوان مثال قرارداد 15 میلیاردی حدود 21 میلیارد هزینه دارد.

حالا تصور کنید به جای 25 درصد، قراردادها مثل پارسال به یکباره 300 درصد افزایش پیدا کند و… یادمان باشد که فوتبال ایران به طور کلی ورشکسته است و باید منتظر ماند و آینده را در مورد نقل و انتقالات اخیر قدرت دید، اما آنچه مسلم است این است. اینکه تیمی مثل استقلال باید از اتفاقات سال گذشته درس بگیرد و بی دلیل قیمت بازیکنان معمولی را افزایش ندهد.



سرویس داخلی اخبار فوتبال