اولین واکنش موریس به اتفاقات جنجالی در ورزشگاه آزادی


سرویس خبر شماره: 2019309
16 مه 1403 در 8:28 ب.ظ.
3.8K |

4نقطه نظر

حساسیت ایرانیان به مسائل اخلاقی قابل تحسین است

سرمربی سپاهان می گوید تیمش برای بازی فردا آماده است و نمی خواهد به آینده فکر کند.

اولین واکنش موریس به اتفاقات جنجالی در ورزشگاه آزادی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، خوزه مورایس، سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال خوزستان گفت: دیدار فردا مقابل تیمی که برای بقا در لیگ برتر تلاش می کند بسیار حساس خواهد بود. تلاش و انگیزه دو چندان خواهد شد. اگر می خواهیم برنده شویم، باید بیشتر تلاش کنیم.

سرمربی پرتغالی گفت: ما برای مسابقه آماده ایم، نمی خواهم پیش بینی کنم، به آینده فکر می کنم و سعی می کنم مثبت فکر کنم تا آینده بهتری داشته باشم. من به آینده فکر می کنم، اما دوست دارم در لحظه باشم و امروز بهتر از دیروز است، آدمی نیستم که برنامه 10 ساله داشته باشم، اما آینده را برای همه خوب می بینم، مثل بهشت.

او گفت: ما برای مسابقه آماده شده ایم و ذهنیت بازیکنان آماده است، هر مسابقه و حریف متفاوت است و هر تیمی کیفیت و قدرت خود را دارد، مسابقات اصلا آسان نیست و باید به حریف احترام بگذاریم.

2011545

او اضافه کرد: ما هم به ویژگی های خودمان اعتقاد داریم، اما اتفاقاتی می افتد، مثل بازی نفت آبادان، باید قبول کنیم و جلو برویم، باید مسئولیت پذیر باشیم. در مقطعی از این فصل، اتفاقات غیرعادی رخ داد و نتایج بسیار نزدیک بود. استقلال خوزستان به دلایل مختلف یکی از تیم های خوب است، گاهی اوقات نمی توانستیم کنترل کنیم و اگر از بازی با نساجی یا آلومینیوم صحبت کنیم، می بینیم که لیگ آسان نیست.

سرمربی سپاهان درباره اتفاقات ورزشگاه آزادی نیز گفت: هر نوع توهین به زن یا مرد مغایر با ارزش های انسانی است. باید همدیگر را درک کنیم، دوستی بالاترین ارزش انسانیت است و توهین در هیچ جای دنیا پذیرفته نیست.

او ادامه داد: چیزی که من در ایران خیلی جالب دیدم و آن را تحسین می کنم این است که در ایران به جنبه های اخلاقی خاصی حساس هستیم. به هر حال بچه هایی هستند که عاشق فوتبال هستند و می بینند که وقتی یک مسابقه فوتبال را پخش می کنیم نشان دهنده تحصیلات مردم شهر، منطقه و کشور است، اما در برخی موارد مردم سطح تحصیلات نشان داده شده را دوست ندارند و این موارد خیلی دور هستند این اخلاق است.

مجله اخبار فوتبال داخلی