خط و امضای تی تی در نیم فصل دوم برای رقبا!


سرویس خبر شماره: 1995115
27 ژانویه 1402 در 6:09 ق.ظ.
8.4K |

72نقطه نظر

با پیروزی در نقل و انتقالات زمستانی؛

با فرا رسیدن جام ملت های آسیا، لیگ برتر طبق روال یک ماه تعطیل است اما نقل و انتقالات و خرید و فروش بازیکنان داغ در جریان است.

خط و امضای تی تی در نیم فصل دوم برای رقبا!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شاید به خدمت گرفتن مهره کلیدی این روزها بتواند تاکتیک های یک تیم را باز کند و به نظر می رسد تراکتورسازی که همچنان در بازار نقل و انتقالات فعال است، هفته گذشته دست به کار بزرگی زده و خریدی فوق العاده انجام داده است. .

رومل کیتو، مهاجم هندوراسی که عملکرد درخشانی در لیگ MLS داشت، نیم فصل دوم را در تیم تراکتورسازی بازی خواهد کرد. این مهاجم سی و دو ساله در دو تیم مونترال و هیوستون آمار فوق العاده ای از خود به جای گذاشت. او در 94 بازی با مونترال 38 گل به ثمر رساند. علاوه بر این، کیوتو در 85 بازی در هیوستون 18 گل به ثمر رساند. علاوه بر این 66 بازی ملی در کارنامه این بازیکن به چشم می خورد.

می توان گفت تراکتور بهترین خرید نیم فصل دوم است. در واقع آنها با چنین خریدی از هم اکنون در نیم فصل دوم خط و نشانی برای مدعیان کشیده اند.

شاگردان خمس که در ابتدای فصل از نظر عملکرد دفاعی ضعیف به نظر می رسیدند و نقاط ضعف زیادی هم داشتند، پس از هفته دهم و باخت دو گل به استقلال پیشرو، در 5 بازی متوالی بعدی هیچ گلی به ثمر نرساندند. ثبات در خط دفاع
حالا پاکو خامس تصمیم گرفته بعد از بازسازی خط دفاعی روی خط حمله تمرکز کند و می تواند با اضافه کردن یک مهاجم به نام رومل کیوتو، خط حمله تی تی را متحول کند. تراکتور پس از سپاهان و استقلال سومین خط حمله برتر نیم فصل را در اختیار داشت.

1972867

در حال حاضر، تی تی با بیست و هشت امتیاز در جایگاه چهارم جدول رده بندی قرار دارد و فاصله آنها تا صدر تنها چهار امتیاز است. پس شرایط کسب اولین قهرمانی و نزدیک شدن به مقام اول چندان دور از ذهن و دور از ذهن نیست. با این حال سرخ پوشان تبریزی کار سختی در پیش دارند و در اولین دیدار نیم فصل دوم باید به مصاف سپاهی بروند که تن هر تیمی را به لرزه در می آورند.

استقلال، سپاهان و پرسپولیس حالا مدعی جدید قهرمانی لیگ برتر را در کنار خود می بینند. تراکتور پاکو خمس قطعا انگیزه های مهم و متفاوتی نسبت به گذشته دارد. البته پسران خمس در مسیر پیروزی در شرایط پیچیده و دشواری قرار می گیرند.

مجله اخبار فوتبال داخلی