انگیزه بزرگ تیم ملی برای پاک کردن خاطره انگلیس


سرویس خبر شماره: 1995116
27 ژانویه 1402 در 6:18 ق.ظ.
90

0نقطه نظر

تیم ملی ایران در ورزشگاهی به مصاف هنگ کنگ می رود که خاطره خوبی از آن نداریم.

انگیزه بزرگ تیم ملی برای پاک کردن خاطره انگلیس

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در دومین روز از جام جهانی 2022 قطر بود که تیم ملی کشورمان ایران در ورزشگاه بین المللی خلیفه به مصاف تیم ملی انگلیس رفت. شکست تلخ تیم ملی در دوحه با نتیجه 6-2 مقابل شاگردان گرت ساوگیت نتیجه ای نیست که به راحتی از ذهن ملی پوشان و هواداران فوتبال ایران پاک شود اما حالا در اردوی کشورمان تیم ملی پسران امیر قلعه نویی تنها یک گل دارند.

بعد از یک سال و یک ماه به استادیوم خلیفه بازمی گردیم. حریف ما این بار به قدرت انگلیس نیست و در بین تیم های حاضر در این جام ملت های آسیا پایین ترین رتبه را در رده بندی فیفا به خود اختصاص داده است. اکنون فرصتی است در ورزشگاهی که شاهد ضعیف ترین نسخه تیم ملی ایران در جام جهانی بودیم، این بار برای تغییر روایت و جشن صعود به مرحله پلی آف جام جهانی، ملت های آسیا با پیروزی مقابل هنگ کنگ.

1979572

در اردوی تیم ملی همه بازیکنان خوشحال و آماده هستند تا برای دیدار روز جمعه مقابل هنگ کنگ در ورزشگاه خلیفه آماده شوند. ملی پوشان ایران در بازی قبلی مقابل فلسطین عملکرد خوبی داشتند و این عاملی است که تب تمرینات تیم ملی را با بیشترین جذابیت و اشتیاق دنبال کنیم چرا که این عکس ها می تواند در پایان آلبوم ماجراجویی ایران در هجدهم باشد. دوره جام ملت های آسیا. شاید طلسم 47 سال شکسته شود و راه راه های سبز، سفید و قرمز جام نقره ای آسیا را زینت دهند.

مجله اخبار فوتبال داخلی