خوان ماتا، ستاره سابق من یونایتد، ترانه‌ای را با الخاندرو گارناچو و کوبی ماینو وکس می‌کند – اخبار نقل و انتقالات و اخبار من یونایتد

خوان ماتا، ستاره سابق منچستریونایتد، ستاره‌های منچستریونایتد، آلخاندرو گارناچو و کوبی ماینو را به صورت غزلی درآورده است.

در فصلی از تاریکی، دو چراغ درخشان امید، بازی محصولات آکادمی Garnacho و Mainoo بوده است.

شیاطین سرخ در این رقابت بسیار سخت تلاش کرده اند زیرا به سختی توانسته اند تفاضل گل مثبت را بدست آورند و خود را در یک مبارزه واقعی حتی برای فوتبال لیگ کنفرانس بیابند.

درست است که آنها می توانند منتظر فینال جام حذفی در اواخر این ماه باشند، اما این به سختی می تواند معیاری برای سنجش موفقیت تیمی به بزرگی یونایتد باشد.

با این حال، یک نور درخشان، ظهور برخی از بازیکنان جوان با عمری فورسون، ویلی کامبوالا و اتان ویتلی بوده است که همگی در این فصل اولین بازی خود را در بزرگسالان انجام دادند.

با این حال، چیزی که بیش از همه کارشناسان و هواداران را تحت تأثیر قرار داده است، نقش ماینو و گارناچو است، زیرا آنها در مدت زمان کوتاهی به اعضای ضروری تیم اول تبدیل شده اند.

ماتا، بازیکن سابق، جدیدترین بازیکنی است که در مورد ظهور شهاب‌آمیز این دو نوجوان، غزل‌آمیزی کرده است.

او در مورد ظهور بازیکنان به وب سایت رسمی باشگاه ادعا کرد: “(من) بسیار (تأثیر شده ام). منظورم این است که من آلخاندرو را می شناختم، می دانم که او چه توانایی هایی دارد.

او قبلاً نشانه هایی از اینکه چقدر می تواند خوب باشد نشان می داد. فکر می کنم در این فصل او یک گام رو به جلو برداشت. او سازگارتر است. او در سطح بسیار بالایی عمل می کند، تقریباً هفته به هفته، گل های باورنکردنی به ثمر می رساند.

من برای او بسیار خوشحالم، برای خانواده اش نیز. او لیاقتش را دارد.»

این بازیکن آرژانتینی برای مدت کوتاهی هم تیمی اسپانیایی بود زیرا گارناچو در واقع اولین بازی خود را در بازی ماقبل آخر ماتا برای شیاطین سرخ مقابل چلسی در سال 2022 انجام داد.

یکی از بازیکنانی که او احتمالا کمتر از آن آگاه بود، ماینو است، اگرچه او کمتر تحت تأثیر این مرد انگلیسی قرار نگرفته است.

من واقعا تحت تاثیر کوبی هستم. البته من قبلاً چیز زیادی از او ندیده‌ام، اما به نظر می‌رسد که او بیشتر از (او) برای باشگاه بازی کرده است.

او در اولین بازی های خود برای یونایتد در حال حاضر بسیار بالغ به نظر می رسد. او شبیه یک بازیکن به نظر می رسد. با توپ، بدون توپ (او) متمرکز است. (او آینده درخشانی در پیش دارد.”

ماتا همچنین از تاثیر مثبتی که بومی استوکپورت روی بقیه اعضای تیم گذاشته است صحبت کرد و ادعا کرد که کاپیتان فعلی او فقط چیزهای مثبتی درباره او به عنوان یک انسان برای گفتن دارد.

برونو (فرناندز) به من می گوید که او هم بچه خوبی است. او گوش می دهد. او می خواهد یاد بگیرد. او متواضع است. بنابراین، او همه چیز برای موفقیت دارد.»

در حالی که هر دو بازیکن اخیراً از نظر فرم افت کرده‌اند، با تعداد بازی‌هایی که از هر دوی آنها خواسته شده در این فصل انجام دهند، این فقط قابل انتظار است.

این نوجوانان در 25 می در ومبلی قصد دارند اولین قطعه نقره خود را در دوران بزرگسالی خود به دست آورند و اگر طرف اریک تن هاگ بتواند این کار را انجام دهد، منطقی است که فرض کنیم هر دو ستاره نقش کلیدی در آن بازی خواهند کرد. .


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.

https://thepeoplesperson.com/2024/05/04/former-man-united-star-juan-mata-waxes-lyrical-on-alejandro-garnacho-and-kobbie-mainoo-279765/ منبع: