درخواست عجیب فدراسیون فوتبال؛ در دوران عقد قلانوی هیچ کاری نکنید!

مطالب مرتبط: آیا جزئیات جدیدی از قرارداد قلانوی با اتحادیه فوتبال انگلیس و امیر تا جام جهانی 2026 باقی خواهد ماند؟



سرویس داخلی اخبار فوتبال

احسان اصولی در این خصوص می گوید: پس از جلسه 18 اسفند سال گذشته هیات رئیسه به خبرنگاران گفتم که هیات رئیسه چارچوبی را مشخص کرده و رئیس فدراسیون اختیار دارد که در انتخاب تیم ها بررسی کند. سرمربی تیم ملی در این چارچوب در نهایت مهدی تاج در 30 اسفند ماه امیرقلانویی را به عنوان سرمربی تیم ملی معرفی کرد و گفت: حالا نمی دانم چرا این مشکل می تواند در اولویت باشد و خودمان را موظف می دانیم. برای پاسخ دادن به آن.”

قرارداد امیر قلعه نویی تا پایان جام ملت ها است یا تا پایان جام جهانی؟ هیچکس نمی داند چه زمانی حق رسانه ها و فوتبالدوستان است که از این موضوع اطلاع داشته باشند و سخنگوی فدراسیون فوتبال دوست ندارد به این سوال پاسخ ساده بدهد و به جای پاسخ بیشتر فرافکنی می کند!

در این مورد زیاد صحبت می کنیم اما فدراسیون فوتبال از رسانه های رسیدگی کننده به این پرونده خواسته است در زمان قرارداد امیر قلعه نویی کاری انجام ندهند!

در حکمی که مهدی تاج برای امیرقلانویی صادر کرده، مدت قرارداد سرمربی تیم ملی ذکر نشده است. اینکه امیر قلعه نویی تا پایان جام ملت ها یا تا پایان جام جهانی سرمربی تیم ملی است. اگر قرارداد تا پایان جام جهانی باشد، نتیجه در جام ملت ها چندان مهم نیست و اگر قرارداد تا پایان جام ملت ها باشد، امیر قلانوی باید در جام ملت ها خوب عمل کند تا تمدید شود. قرارداد او برای جام جهانی