دروازه بان شمس آذر رقیبی جدی در بین دروازه بانان ملی پوش است! (تصویر)


سرویس خبر شماره: 2019354
17 مه 1403 ساعت 5:50 ق.ظ.
509 امتیاز خبر

0نقطه نظر

علیرضا جعفرپور در دیدار مقابل گل گهر نهمین کلین شیت فصل خود را حفظ کرد.

دروازه بان شمس آذر رقیبی جدی در بین دروازه بانان ملی پوش است!  (تصویر)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، علیرضا جعفرپور دروازه بان تیم شمس آذر قزوین در دیدار مقابل دروازه بان سیرجان موفق شد دروازه خود را بسته نگه دارد و به نهمین کلین شیت فصل خود دست یابد.

در رده بندی لیگ برتر، حسین حسینی و حسین پورحمیدی با 14 کلین شیت پیشتاز هستند و علیرضا بیرانوند و محمدرضا اخباری با 11 کلین شیت در رده های بعدی قرار دارند و نزدیک ترین تعقیب کننده آنها علیرضا جعفرپور، دروازه بان جوان شمس آذر است. .

او با یک بازی بیشتر از کریستوفر کنت و حبیب فرعباسی که 8 کلین شیت کرده اند، وضعیت بهتری دارد و از نظر آماری تا پایان فصل رقابت جذابی با دیگر دروازه بان های لیگ برتری خواهد داشت.

2018682

این دروازه بان جوان در بازی امروز روز سختی را پشت سر نگذاشت و در صحنه ای از بازی که مهدی تیکدری به سمت دروازه این تیم پاس داد، پس از برخورد توپ به مدافع و تغییر جهت، با شوک ناگهانی مواجه شد اما با واکنشی سریع و مشابه یک دروازه بان باتجربه موفق شد توپ را به سمت کرنر هدایت کند و مانع از باز شدن دروازه تیمش شود.

جدا از دیدار هفته اول که کروش مالکی در دروازه این تیم قرار گرفت و دیدار هفته هجدهم که سینا سعیدی فر در دروازه شمس آذر قرار گرفت، در تمامی دیدارهای این تیم و در 24 دیدار به میدان رفت. او 9 کلین شیت کرد و 25 گل زد.

1999626

مجله اخبار فوتبال داخلی