مدافع مورد علاقه تارتار و تکرار لحظه خاص (عکس)


سرویس خبر شماره: 2019356
17 مه 1403 ساعت 6:20 ق.ظ.
261

0نقطه نظر

پدرام قاضی پور در بازی رفت تک گل سه امتیازی ملوان را به ثمر رساند.

مدافع مورد علاقه تارتار و تکرار لحظه خاص (عکس)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پدرام قاضی پور مدافع محبوب مهدی تارتار که در اکثر دیدارهای فصل ملوان در ترکیب اصلی حضور داشت، اولین گل خود در لیگ برتر را با پیراهن ملوان مقابل هواداران به ثمر رساند و به دنبال تکرار کار خود است. بازی این هفته یک مسابقه ویژه خواهد بود.

قاضی پور در حالی که بازی با تساوی بدون گل در جریان بود، خط دفاعی تیم را رها کرد و پاس خوب رضا جعفری را با یک پرش بلند و ضربه سر تماشایی تبدیل به گل کرد و علاوه بر زدن گل اول، او را هم به ثمر رساند. سه امتیاز مهم برای ملوان به دست آورد.

شادی پس از گلی که به ثمر رساند گل جالبی به ثمر رساند و پس از جدایی از بازیکنان به سراغ کادر فنی این تیم رفت و در آغوش محمد نوری و علیرضا محمد استراحت کرد.

دو هفته بعد از گل اولی که قاضی پور به ثمر رساند موتور گلزنی قاضی پور روشن شد و او دومین گل خود را در هفته سیزدهم مقابل مس رفسنجان به ثمر رساند و نقش مستقیمی در پیروزی 4 بر 1 ملوان داشت.

وی در این فصل 22 بار به عنوان بازیکن ثابت و 2 بار به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفت و تنها یک بازی را به دلیل 4 کارت از دست داد و در بیست و پنجمین حضور خود به دنبال تکرار امتیاز در این دیدار خواهد بود.

2018686

مجله اخبار فوتبال داخلی