دستیار سابق کی روش: از ترکیب ایران شوکه شدم!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اوسیانو کروز سرمربی پرتغالی که در جام جهانی روسیه یکی از دستیاران کارلوس کی روش روی نیمکت ایران بود، مدعی شد ایران مستحق این شکست سنگین مقابل انگلیس نبوده و همچنان شانس زیادی برای صعود دارد. به مرحله بعد.

کروز همچنین پیشنهاداتی برای بهبود روند بازی ایران ارائه کرد و گفت: پیشنهاد من استفاده بیشتر از سردار آزمون است. اگر سردار در بازی با انگلیس حضور داشت، شاید نیازی به بازی مقابل ترابی نداشت. نظر من را بگذارید ارتباطی که باید بین قلی زاده و ترابی ایجاد می شد، نبود. ایران ظرفیت بیشتری دارد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

دستیار سابق کی روش در ایران درباره بازی با ولز گفت: بازی ولز و آمریکا را دیدم. من فکر می کنم ایران شانس دارد. نتیجه تساوی ولز و آمریکا به ایران کمک زیادی کرد. مطمئنا ایران مقابل ولز پیشرفت خواهد کرد و هر چیزی ممکن است.

اوسیانو کروز می گوید از ترکیب دیروز ایران مقابل انگلیس شوکه شده است.

دستیار سابق کی روش: از ترکیب ایران شوکه شدم!

وی سپس با تبریک به سرمربی تیم ملی گفت: کی روش مربی بزرگی و یکی از بهترین مربیانی است که با او کار کرده ام. ایران مطمئناً بهتر از انگلیس مقابل ولز ظاهر خواهد شد.

کروز در خصوص بازی ایران و انگلیس گفت: بازی سختی برای ایران بود. ایرانی ها در مطبوعات انگلیس قرار گرفتند. انگلیس خیلی قوی تر ظاهر شد. نتیجه بدی برای ایران بود و ناراحتم چون ایران لیاقت این نتیجه را نداشت. نگران نباش. ایران هنوز دو بازی مقابل ولز و آمریکا دارد و فکر می‌کنم هنوز شانس صعود دارند. برای ناامیدی خیلی زود است.

ابتدا کروز درباره اینکه چرا با کی روش به تیم فنی آن زمان ایران اضافه نشده بود، توضیح داد: دلیلش این بود که در اسپانیا بودم. من خیلی با کی روش کار کردم اما دوست داشتم در اسپانیا به مربیگری ادامه دهم. من 10 سال با کیروش کار کردم و الان باید خودم به عنوان مربی کار کنم.


سرویس خبر شماره: 1854908
دسامبر 01, 1401 در 2:55 ب.ظ
8.4K |

3نقطه نظر

شاید فکری در ذهنش باشد که هیچ کس نمی داند

کروز در خصوص تغییر تاکتیک و سیستم ایران مقابل انگلیس گفت: راستش را بخواهید. از ترکیب ایران شوکه شدم. ترکیب دفاع و هافبک ایرانی را دیدم. نمی دانم. شاید چیزی در ذهن کیروش بوده است. کارلوس بازیکنان ایرانی را به خوبی می شناسد و شاید دلیل خاص خودش را داشت. شاید او می خواست بین مدافع و هافبک ها ارتباط برقرار کند اما من شوکه شدم.